Δευτέρα 3 Απρίλη 2000
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 4
ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ
Εξαχρείωση

Ηπολιτική εξαχρείωση του δικομματισμού γνωρίζει αυτόν τον καιρό πρωτόγνωρα μεγαλεία. Εξι μέρες πριν από τις εκλογές και όλο το διάστημα που έχει προηγηθεί, τόσο το ΠΑΣΟΚ, όσο και η ΝΔ έχουν επιστρατεύσει κάθε μέσο προπαγάνδας και έχουν δαπανήσει τεράστια χρηματικά ποσά στο «βωμό» της χειραγώγησης των συνειδήσεων. Τα μέσα που χρησιμοποιούν για την επίτευξη του στόχου, και τη νοημοσύνη του λαού μας προσβάλλουν, και την πολιτική τους «γύμνια» φανερώνουν. Μόλις χτες ο κ. Λαλιώτης, με την «ευγενική» χορηγία των ιδιοκτητών του «Βίλατζ Παρκ» στο Ρέντη, διοργάνωσε ένα ολοήμερο «πανηγύρι», προς τέρψη του κοινού. Μια μέρα πριν, ο Ενιαίος Σύνδεσμος Δήμων και Κοινοτήτων Νομού Αττικής και το ΥΠΕΧΩΔΕ έστησαν «φιέστα» και εγκαινίασαν το «Πάρκο Αναψυχής» στο Σχιστό Κερατσινίου, δίνοντας την ευκαιρία, βέβαια, στον Κ. Λαλιώτη και την κυβέρνηση, για μια ακόμη προεκλογική εμφάνιση.

Μέχρι την επίσημη προκήρυξη των εκλογών, το ΠΑΣΟΚ, αξιοποιώντας τον κρατικό μηχανισμό και, πολύ περισσότερο, τα κρατικά ταμεία... «βομβάρδιζε» τους εργαζόμενους με τηλεοπτικά μηνύματα και με κάθε λογής φυλλάδια, για τα μεγάλα έργα, ακόμη και για τη χρησιμότητα του ...πορτοκαλιού. Σήμερα, πολλά από τα φυλλάδια αυτά συνεχίζουν να κυκλοφορούν και να μοιράζονται πόρτα - πόρτα, ακόμη και σε σούπερ μάρκετ. Κρατικές υπηρεσίες, όπως ο ΟΤΕ και τα ΕΛΤΑ, έχουν, στην κυριολεξία, «γονατίσει» και παραδοθεί στην «επικοινωνιακή» πολιτική του ΠΑΣΟΚ. Σε καθημερινή βάση, χιλιάδες τηλεφωνήματα γίνονται στους υποψήφιους ετεροδημότες ψηφοφόρους, προκειμένου να εξασφαλιστεί η ανέδοξη μετακίνησή τους, στους «γενέθλιους» τόπους... Οι είσοδοι των πολυκατοικιών έχουν μετατραπεί σε «αίθουσες ταχυδρομείων», από τα εκατοντάδες συστημένα γράμματα των πολιτευτών και τα προγράμματα των κομμάτων τους. Στην ίδια τακτική, έχει επιδοθεί, βέβαια, και η ΝΔ, η οποία, με τη σειρά της, προσπαθεί να συναγωνιστεί το ΠΑΣΟΚ σ' αυτόν τον ανελέητο «πόλεμο», για τη διαχείριση της εξουσίας.

Δίπλα σ' όλα αυτά έρχονται να προστεθούν και τα τηλεοπτικά μηνύματα. Εντυπωσιακές παραστάσεις, πληθώρα χρωμάτων, όμορφα πρόσωπα, χαρούμενα τραγούδια και λίγο από «γκρίζα» και «μαύρη» διαφήμιση. Η τηλεοπτική και, γενικότερα, η «επικοινωνιακή» πολιτική, και για τους δυο εκπροσώπους του δικομματισμού, έχει κοινά γνωρίσματα και, πολύ περισσότερο, κοινό στόχο. Στην ουσία της πολιτικής, οι δυο «μονομάχοι» δε διαφέρουν σε τίποτα. Η ακατάσχετη «υποσχεσιολογία» είναι το κύριο προεκλογικό τους όπλο. Η πολιτική, που θα ακολουθήσουν μετά τις εκλογές, δε θα έχει την ποικιλία ...των χρωμάτων και τις όμορφες εικόνες, που σήμερα παρουσιάζουν. Πρεσβεύουν την ίδια πολιτική και αυτή θα ακολουθήσουν, όποιος και αν συγκροτήσει μετεκλογικά την κυβέρνηση της χώρας.

Ομόνος παράγοντας, που μπορεί να σταθεί εμπόδιο στην κοινή τους αυτή πορεία, είναι η καταδίκη τους, απ' όσο γίνεται μεγαλύτερο αριθμό ψηφοφόρων την επόμενη Κυριακή. Η αποφασιστική ενίσχυση του ΚΚΕ, του μόνου κόμματος, που αντιπαλεύει με αδιαμφισβήτητη συνέπεια τις αντιλαϊκές πολιτικές των «ευρωμονοδρόμων». Του μόνου κόμματος, που μπορεί - όπως έχει αποδείξει στην πράξη - να γίνει ο μοχλός της αναζωογόνησης του μαζικού λαϊκού κινήματος. Του μόνου κόμματος, που παλεύει για τη συγκρότηση του Λαϊκού Μετώπου και για διέξοδο προς όφελος των εργαζομένων. Οι ψηφοφόροι μπορούν και πρέπει, την επόμενη Κυριακή, να πετάξουν στα σκουπίδια τα όμορφα και πολύχρωμα «περιτυλίγματα» της υποσχεσιολογίας και να σημειώσουν το δικό τους, «κόκκινο» και αγωνιστικό, «παρών».


Κορυφή σελίδας
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ