Οπως είναι γνωστό, από το διαγωνισμό που προηγήθηκε για την επέκταση προς Περιστέρι, καλύτερη προσφορά (11,5 δισ. έναντι 12,5 δισ. δρχ. της τελικής αναδόχου) είχε κάνει άλλη κοινοπραξία. Παρ' όλα αυτά με διάφορα διαδικαστικά τερτίπια τής αφαιρέθηκε η εργολαβία και δόθηκε στο δεύτερο μειοδότη που είχε υποβάλει ακριβότερη προσφορά. Οπως επισημαίνουν τεχνικοί, ο λόγος που έγινε η αλλαγή ήταν ότι η «Αττικό Μετρό» και η κυβέρνηση ήθελαν να σώσουν τα προσχήματα, καθώς ο δεύτερος - και τελικός μειοδότης - πρότεινε ως μέθοδο εκσκαφής της σήραγγας τον «μετροπόντικα», τον οποίο είχε σπεύσει να αγοράσει το δημόσιο πληρώνοντας 4 δισ. δρχ. «πανωπροίκι» στους προηγούμενους εργολάβους του μετρό, ενώ η άλλη κοινοπραξία πρότεινε άλλη μέθοδο, πράγμα που θα σήμαινε ότι ο «μετροπόντικας» αγοράστηκε... τζάμπα! Μάλιστα, στη σύμβαση που υπογράφηκε προβλέπεται ότι ο εργολάβος θα πάρει και επιπλέον... πριμ, αν ολοκληρώσει το έργο σε λιγότερο από 900 μέρες, όπως έχει συμβατική υποχρέωση!
Στο έργο περιλαμβάνεται η κατασκευή σήραγγας 3 χιλιομέτρων, δηλαδή η επέκταση από τα Σεπόλια στην οδό Θηβών στο Περιστέρι (περνά κάτω από τον Κηφισό), η επένδυσή της με προκατασκευασμένα στοιχεία, καθώς και η κατασκευή δευτερεύουσας σήραγγας. Δεν περιλαμβάνεται η κατασκευή των τριών σταθμών, ο ηλεκτρολογικός εξοπλισμός και η σιδηροδρομική επιδομή που θα εκτελεστούν με άλλες εργολαβίες.