Σάββατο 12 Οχτώβρη 2019 - Κυριακή 13 Οχτώβρη 2019
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 28
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΔΕΣΚ - Σ
Κάλεσμα πάλης για σιδηρόδρομο στην υπηρεσία του λαού

Σε υπερψήφισή της, ως αναγκαίο όρο για την ενίσχυση της γραμμής της ταξικής πάλης, καλεί η ΔΕΣΚ - Σ σε ανακοίνωσή της για το 6ο Συνέδριο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών (ΠΟΣ).

Παράλληλα, αναφέρεται στην πολιτική «απελευθέρωσης» και ιδιωτικοποίησης των σιδηροδρόμων και αναδεικνύει τις ευθύνες του εργοδοτικού και κυβερνητικού συνδικαλισμού που στηρίζει την πολιτική αυτή.

Μεταξύ άλλων, σημειώνει: «Το πρόγραμμα της ΝΔ είναι συνέχεια της πολιτικής της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, υπηρετεί την ενίσχυση της στρατηγικής του κεφαλαίου. Η ιδιωτικοποίηση του σιδηροδρομικού έργου και των υποδομών του ΟΣΕ» έχει «οδυνηρές συνέπειες για τους εργαζόμενους στον κλάδο, τους επιβάτες - τα λαϊκά στρώματα που χρησιμοποιούν τα τρένα, γενικότερα τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, για τη μετάβαση στη δουλειά τους και τις κοινωνικές ανάγκες τους».

Ως προς τη δράση του κυβερνητικού και εργοδοτικού συνδικαλισμού στην Ομοσπονδία και τα σωματεία του κλάδου, αναφέρει πως έχουν βάλει την υπογραφή τους στις ΣΣΕ, με τις οποίες παραμένουν οι περικοπές που ξεπερνούν το 40% στους μισθούς. Καθιέρωσαν για τους μηχανοδηγούς τις 9 μέρες συνεχόμενης εργασίας.

Σε κρίσιμες φάσεις έντασης της επιθετικότητας κυβέρνησης και εργοδοσίας στον κλάδο, «οι εργατοπατέρες αναπαρήγαγαν τους εκβιασμούς, τις απειλές της εργοδοσίας, την επιλογή του "μικρότερου κακού", τον παροπλισμό των εργαζομένων. ΝΔ - ΠΑΣΟΚ - ΣΥΡΙΖΑ με την εργοδοσία και τη συνδικαλιστική μαφία της ΓΣΕΕ, χωρίς να σταματάει ο μεταξύ τους ανταγωνισμός, προωθούν τη στρατηγική του κεφαλαίου, με ταξικό μίσος σε βάρος των εργαζομένων. Οι όποιες αγωνιστικές κινητοποιήσεις και απεργίες, στις οποίες αναγκάστηκαν να προχωρήσουν, έγιναν κάτω από την πίεση των δυνάμεων της ΔΕΣΚ - Σ και των εργαζομένων του κλάδου (...)». Στις τελευταίες απεργιακές κινητοποιήσεις, προσθέτει, «οι δυνάμεις της ΔΑΚΕ, της ΠΑΣΚΕ και του ΣΥΡΙΖΑ στη ΓΣΕΕ αλλά και τα ποδάρια τους στην ΠΟΣ συμμετείχαν στον απεργοσπαστικό μηχανισμό της εργοδοσίας και του κράτους».

Στην αντίπερα όχθη, οι δυνάμεις της ΔΕΣΚ - Σ «οργάνωσαν την πάλη του κλάδου ενάντια στην αντιλαϊκή πολιτική», κόντρα στο μαύρο μέτωπο κυβέρνησης - εργοδοσίας - εργατοπατέρων, αναδεικνύοντας ταυτόχρονα την ανάγκη έντασης του αγώνα «ενάντια στα ιμπεριαλιστικά σχέδια των ΗΠΑ, ΝΑΤΟ στην ευρύτερη περιοχή και της βαθύτερης εμπλοκής της Ελλάδας».

Υπογραμμίζοντας την ανάγκη υπερψήφισής της ως «βασική προϋπόθεση για την ενίσχυση της αγωνιστικής γραμμής της ταξικής πάλης για να ικανοποιηθούν οι σύγχρονες ανάγκες μας», η ΔΕΣΚ - Σ καλεί σε αγώνα, διεκδικώντας μεταξύ άλλων: Κατάργηση κάθε μορφής ιδιωτικοποίησης. Κατοχύρωση του μεταφορικού έργου του Σιδηρόδρομου ως κοινωνικού αγαθού, σε αντίθεση με την εμπορευματοποίησή του. Ενιαίο Σιδηρόδρομο ο οποίος θα αποτελεί λαϊκή περιουσία και θα υπηρετεί τις λαϊκές ανάγκες. Ενας τέτοιος Σιδηρόδρομος μπορεί να συμβάλει αποφασιστικά στην ανάπτυξη υπέρ του λαού, να προσφέρει πολύτιμες και αναγκαίες υπηρεσίες στα λαϊκά στρώματα και να παίξει αποφασιστικό ρόλο στην ανάπτυξη της Περιφέρειας και της κοινωνίας.

Ακόμα η ΔΕΣΚ - Σ προβάλλει αιτήματα με κριτήριο τις ανάγκες των εργαζομένων και του λαού, όπως προσλήψεις εργαζομένων με σταθερή και μόνιμη δουλειά, μείωση της τιμής των εισιτηρίων, δωρεάν μετακίνηση ανέργων - ΑμεΑ - φοιτητών, ανάπτυξη - επαναλειτουργία του σιδηροδρόμου στην Πελοπόννησο και συνολικά των περιφερειακών δικτύων κ.ά.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
Στη μάχη και σήμερα για να μην περάσουν η νοθεία και ο εκφυλισμός(2019-02-26 00:00:00.0)
Παρέμβαση του ΠΑΜΕ με αφορμή το Συνέδριο(2013-10-04 00:00:00.0)
Κάλεσμα του ΠΑΜΕ για τις εκλογές(2013-04-05 00:00:00.0)
Κατηγορηματικό «Οχι» στο σχέδιο για τον ΟΣΕ(2009-06-26 00:00:00.0)
Απολύσεις και εργασιακός «μεσαίωνας»(2009-05-06 00:00:00.0)
Ολοι στην αυριανή απεργία!(2005-02-09 00:00:00.0)

Κορυφή σελίδας
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ