Τετάρτη 10 Αυγούστου 2005
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 10
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Α. ΑΛΑΒΑΝΟΣ
Ψευτοδιαχειριστικές λύσεις για ... «αφερέγγυους» εφοπλιστές!

Με ψευτοδιαχειριστικές λύσεις, ο πρόεδρος του ΣΥΝ προσπάθησε χτες να συγκαλύψει τις πολιτικές ευθύνες του κόμματός του και τη στήριξη στην πολιτική της ΕΕ και των ελληνικών κυβερνήσεων, που οδήγησαν σε αυτή την κατάσταση τις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες

Σ' ένα ρεσιτάλ δημαγωγίας επιδόθηκε χτες ο Α. Αλαβάνος, ύστερα από συνάντηση που είχε στο ΥΕΝ με τον υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας Μ. Κεφαλογιάννη, προκειμένου να ενημερωθεί για τα προβλήματα στο χώρο της ελληνικής ακτοπλοΐας. Στις δηλώσεις του, ο πρόεδρος του ΣΥΝ έκανε λόγο για την «άμεση ανάγκη να ανασταλεί η Ευρωπαϊκή οδηγία 3577/92 σχετικά με την άρση του "καμποτάζ" και την ελευθερία ανταγωνισμού στις θαλάσσιες μεταφορές, η οποία οδήγησε σε αυτή την κατάσταση ημιπληγίας» (!). Σαν να μην ήταν ο ΣΥΝ που ψήφισε τη Συνθήκη του Μάαστριχτ, που επιβάλλει έναν και μόνο νόμο, αυτό του ανταγωνισμού και τον οχυρώνει μάλιστα με τη διασφάλιση των τεσσάρων ελευθεριών κίνησης.

«Η κυβέρνηση - πρόσθεσε ο Α. Αλαβάνος - οφείλει να ζητήσει πίσω τις ενισχύσεις, οι οποίες έχουν δοθεί σε εταιρίες που αποδείχτηκαν και αποδεικνύονται καθημερινά αφερέγγυες απέναντι στις υποχρεώσεις που έχουν αναλάβει»! Επί της ουσίας, ο πρόεδρος του ΣΥΝ κάλεσε το λύκο να φυλάξει τα πρόβατα.

Παραγράφοντας τις τεράστιες ευθύνες της πολιτικής των κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ, επιχείρησε να κρύψει τη βασική αιτία των προβλημάτων που είναι η ιδιοκτησία των ακτοπλοϊκών πλοίων από το εφοπλιστικό κεφάλαιο, που στο κυνηγητό του κέρδους οδηγεί σε σοβαρά προβλήματα και σε επικίνδυνες, για την ασφάλεια της ζωής των επιβατών και των ναυτεργατών, καταστάσεις. Προσπάθησε και με τις δηλώσεις του να παραπλανήσει τους κατοίκους των νησιών, τους εργαζόμενους, τους ναυτεργάτες, ότι με ψευτοδιαχειριστικά μέτρα μπορούν να λυθούν τα προβλήματα.

Οι κινήσεις εντυπωσιασμού του προέδρου του ΣΥΝ δεν μπορούν να παραγράψουν τις μεγάλες πολιτικές ευθύνες του ΣΥΝ και τη στήριξή του στην πολιτική της ελεύθερης κίνησης κεφαλαίων, εμπορευμάτων, εργατικού δυναμικού και υπηρεσιών, απόρροια της οποίας είναι η ένταση του ανταγωνισμού και ο διαλυτικός κανονισμός 3577/92 της ΕΕ.

Σε αντίθεση με τις ψευτοδιαχειριστικές αυταπάτες που καλλιεργεί ο ΣΥΝ, σήμερα η πάλη των ναυτεργατών, των κατοίκων των νησιών και των εργαζομένων για ασφαλή, σύγχρονα πλοία, με φτηνά εισιτήρια, με καθημερινή σύνδεση των νησιών χειμώνα καλοκαίρι με την ηπειρωτική Ελλάδα και μεταξύ τους, πρέπει να συνδεθεί με βαθιές ριζικές πολιτικές αλλαγές που θα επιτρέψουν τα πλοία να γίνουν λαϊκή περιουσία και στο πλαίσιο αυτό να δημιουργηθεί και ο Ενιαίος Φορέας των Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ