Τρίτη 4 Απρίλη 2023
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 8
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΓΟΥΡΤΗΣ
Αγώνας για σύγχρονες, ασφαλείς, φτηνές, μαζικές μεταφορές

Με θέμα «Δυναμώνουμε τον αγώνα για σύγχρονες - ασφαλείς - φτηνές μαζικές μεταφορές» τοποθετήθηκε ο Δημήτρης Γουρτής.

Οπως σημείωσε: «Αυτήν τη στιγμή που μιλάμε:

Εχουμε ανοιχτή ακόμη την υπόθεση με τον νεκρό συνάδελφό μας Πέτρο Γιάμαλη, ο οποίος σκοτώθηκε ενώ εργαζόταν σε μηχάνημα του εργολάβου.

Οι συρμοί που κυκλοφορούν στη Γραμμή 1 (Πειραιάς - Κηφισιά), αντί να αυξηθούν, έχουν μειωθεί κατά περίπου 50% σε σχέση με πριν από 15 χρόνια, και αυτό σημαίνει καθημερινή ταλαιπωρία των επιβατών και εργαζομένων.

Σύμφωνα με το οργανόγραμμα της ΣΤΑΣΥ - με το οποίο να σημειωθεί ότι έχουμε σοβαρές ενστάσεις - υπάρχουν περίπου 850 κενές θέσεις εργασίας ή αλλιώς λείπει το 26% του προσωπικού, ενώ σύντομα θα ξεπεράσουμε το 30% σε ελλείψεις.

Συναρτήσει του προηγούμενου πρέπει να σημειωθεί πως ΣΗΜΕΡΑ ΟΛΟ το προσωπικό εργάζεται πυρετωδώς με χιλιάδες ώρες υπερωριών και εκατοντάδες ημέρες αδειών που δεν χορηγήθηκαν για να καλυφθούν οι ανάγκες του συγκοινωνιακού έργου.

Εντείνεται η προώθηση της ανάθεσης εργασιών σε εργολάβους με τελικό στόχο την ιδιωτικοποίηση.

Υπάρχει πλήθος ελαστικών μορφών απασχόλησης, όπως η μαθητεία, η πρακτική εξάσκηση, η μερική απασχόληση, εργαζόμενοι μέσω προγραμμάτων ΟΑΕΔ κ.λπ.

Είναι χαρακτηριστικό ότι σε έλεγχο της Επιτροπής Υγείας και Ασφάλειας των Εργαζομένων στη ΣΤΑΣΥ προ ημερών καταγράψαμε ότι υπάρχουν συρμοί του Μετρό οι οποίοι έχουν υπερβεί το χιλιομετρικό όριο της προληπτικής συντήρησης».

«Και αν γίνει ατύχημα; Είναι απλό, θα κατηγορηθούν οι εργαζόμενοι», σημείωσε και τόνισε ότι «από αυτό εδώ το βήμα πρέπει να τονιστεί άπαξ και διά παντός ότι καμία ευθύνη δεν φέρουν οι εργαζόμενοι, διότι οι πολιτικές των διοικήσεων στη ΣΤΑΣΥ διαχρονικά φέρουν ακέραια την ευθύνη για τις εκατοντάδες κενές θέσεις εργασίας και το υπάρχον προσωπικό δεν επαρκεί για να ανταπεξέλθει στον τεράστιο όγκο εργασιών», σημείωσε μεταξύ άλλων και πρόσθεσε πως «η σημερινή κατάσταση των αστικών συγκοινωνιών αποτελεί έργο όλων των μέχρι σήμερα κυβερνήσεων. Ολες οι κυβερνήσεις ΝΔ - ΣΥΡΙΖΑ - ΠΑΣΟΚ έβαλαν το δικό τους λιθαράκι στη διαμόρφωση ενός πλαισίου λειτουργίας που διευκολύνει τη μεγαλύτερη συμμετοχή των ιδιωτικών επιχειρήσεων στις αστικές συγκοινωνίες και ορίζει ότι λειτουργούν με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια, δηλαδή με σκοπό το κέρδος».

Ενώ κάλεσε τον λαό «μέσα από τα σωματεία στους χώρους δουλειάς να διεκδικήσουν και να έχουν σύγχρονες, φτηνές, ασφαλείς, μαζικές μεταφορές. Υπάρχουν οι δυνατότητες να υλοποιηθούν τα αιτήματα αυτά, καθώς διανύουμε την τρίτη δεκαετία του 21ου αιώνα. Υπάρχουν οι προϋποθέσεις και οι υλικοτεχνικές υποδομές για να διασφαλιστούν στον μέγιστο βαθμό.

Σας καλούμε να συμπορευτείτε μαζί μας για: Αμεσες προσλήψεις προσωπικού. Ετήσιες Προληπτικές Ιατρικές Εξετάσεις για όλο το προσωπικό. Επιπλέον μέτρα ασφαλείας για το προσωπικό και τους επιβάτες. Επανεκπαιδεύσεις των εργαζομένων σε τακτά χρονικά διαστήματα. Εκσυγχρονισμό στις υποδομές, καινούριους συρμούς και λεωφορεία. Συλλογικές Συμβάσεις με δικαιώματα που θα καλύπτουν τις σύγχρονες ανάγκες των εργαζομένων».


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ