Τρίτη 11 Δεκέμβρη 2001
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 34
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Φονική κακοκαιρία

Νέα επιδείνωση από μεθαύριο Πέμπτη

Τέσσερις ανθρώπους σκότωσε η κακοκαιρία που πλήττει από την περασμένη βδομάδα τη χώρα. Παρά την ύφεση που θα υπάρξει το επόμενο διήμερο, από την Πέμπτη ο καιρός θα επιδεινωθεί.

Συγκεκριμένα ένα βρέφος, μόλις δυο μηνών, άφησε την τελευταία του πνοή σε τσιγγάνικο καταυλισμό στο Ριγανόκαμπο Αχαΐας. Γονείς του ήταν το ζεύγος Κώστας και Παναγιώτα Αντωνίου. Το περασμένο Σάββατο βρέθηκε νεκρός μέσα στο χαμόσπιτο όπου ζούσε με τον αδελφό του, στη Ζαχάρω Ηλείας, ο 57χρονος Γιάννης Ζήρος. Επίσης σε πάρκο του Ν. Κόσμου, στην Αθήνα, βρέθηκε νεκρός ο 44χρονος Ηλίας Πορετσάνος. Στο ναυάγιο μικρού φορτηγού πλοίου ανοιχτά της Σκύρου, πνίγηκε ο ηλεκτρολόγος του Μομτσίλο Κόσεβιτς, από τη Γιουγκοσλαβία.

Εξαλλου στα «λευκά» ντύθηκε η χώρα το Σαββατοκύριακο. Τα έντονα καιρικά φαινόμενα υποχώρησαν χτες από τη Δυτική Ελλάδα και περιορίστηκαν στις ανατολικές και νότιες περιοχές. Κλειστό ήταν το Ρίο - Αντίρριο, ενώ κανονικά εκτελούνταν τα δρομολόγια των πλοίων από τα λιμάνια του Πειραιά και της Ραφήνας για τα νησιά του Αιγαίου, την Κρήτη και τα Δωδεκάνησα. Ο καιρός θα παρουσιάσει νέα επιδείνωση από το μεσημέρι της Πέμπτης.

Στην Αττική, χιόνισε στον Υμηττό, την Πεντέλη και την Πάρνηθα. Μάλιστα, είχε διακοπεί η λειτουργία του τελεφερίκ, ενώ τα αυτοκίνητα χρειάζονταν αντιολισθητικές αλυσίδες. Στη Φθιώτιδα δεκάδες χωριά ήταν αποκλεισμένα στις περιοχές Υπάτης, Μακρακώμης και Σπερχειάδας. Μάλιστα, στο 123ο χιλιόμετρο της Εθνικής Οδού Αθήνας - Λαμίας διακόπηκε η κυκλοφορία στο ρεύμα προς Αθήνα, από τις 10.45 το βράδυ της Κυριακής και αποκαταστάθηκε στις εφτά το πρωί χτες. Αιτία ήταν η πυκνή χιονόπτωση και η ανατροπή δυο φορτηγών. Επίσης για μια ώρα διακόπηκε η κυκλοφορία των οχημάτων στην ίδια χιλιομετρική θέση χτες, από τις 2.30 μέχρι τις 3.30 τα ξημερώματα, στο ρεύμα προς Λαμία.

Οι χιονοπτώσεις που άρχισαν από το πρωί της Παρασκευής στα βόρεια επηρέασαν βαθμιαία όλες τις ορεινές περιοχές της ηπειρωτικής Ελλάδα. Χιόνια είχαν και πολλές περιοχές με χαμηλότερο υψόμετρο στα κεντρικά και τα βόρεια. Αναγκαίες ήταν οι αντιολισθητικές αλυσίδες σε όσους κινούνταν στο επαρχιακό οδικό δίκτυο της ηπειρωτικής Ελλάδας και στη Θεσσαλία, την Ανατολική Στερεά, αλλά και στα ορεινά της Πελοποννήσου. Οκτώ χωριά στην περιοχή Κέχρου Ροδόπης έχουν αποκλειστεί.

Στη Θεσσαλονίκη αλυσίδες χρειάστηκαν όσοι κινήθηκαν από το Πανόραμα προς τον Χορτιάτη, το Φίλυρο και το Ασβεστοχώρι, στη Χαλκιδική οι οδηγοί έπρεπε να ήταν εφοδιασμένοι με αντιολισθητικές αλυσίδες όταν κινούνταν στο βόρειο και κεντρικό τμήμα του νομού, στην Κοζάνη και τα Γρεβενά αλυσίδες χρειάζονταν σε όλο το εθνικό και επαρχιακό οδικό δίκτυο, στις Σέρρες στον επαρχιακό δρόμο Νιγρίτας - Σοχού και Βροντού -Λαϊλιά, στην Εθνική Οδό Καστοριάς - Φλώρινας, από την Καστοριά προς το Αμύνταιο και στην Εθνική Οδό Καστοριάς - Ιωαννίνων στο Νεστόριο. Στην Ημαθία οι αλυσίδες ήταν απαραίτητες προς το χιονοδρομικό κέντρο Σέλι αλλά και στην Καστανιά, ενώ στην Κατερίνη η κίνηση των οχημάτων γινόταν με αντιολισθητικές αλυσίδες μόνο προς την Ελασσόνα. Αλυσίδες είναι απαραίτητες σε όσους κινούνται στο επαρχιακό οδικό δίκτυο Ορεστιάδας και Νευροκοπίου.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ