Τετάρτη 18 Νοέμβρη 1998
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 21
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΗΣΑΠ - ΗΛΠΑΠ
Νέες στάσεις εργασίας

Ακινητοποιημένα από την έναρξη της βάρδιας μέχρι τις 9 π.μ. και από τις 10 μ.μ. μέχρι τη λήξη της κυκλοφορίας θα παραμείνουν σήμερα τα τρόλεϊ.

Οι εργαζόμενοι στα τρόλεϊ με τις σημερινές στάσεις εργασίας ανοίγουν το δεύτερο κύκλο των απεργιακών κινητοποιήσεων στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας, που συνεχίζεται αύριο και μεθαύριο με στάσεις εργασίας και των εργαζομένων στον "ηλεκτρικό" και τα πράσινα λεωφορεία.

Αίτημα των εργαζομένων είναι να αποσυρθούν το νομοσχέδιο που στρώνει το δρόμο της ιδιωτικοποίησης και οι αντεργατικοί κανονισμοί εργασίας, ενώ ήδη έχουν αποφασίσει κλιμάκωση των απεργιακών τους κινητοποιήσεων από την ερχόμενη βδομάδα, με νέες στάσεις εργασίας.

Λόγω των στάσεων εργασίας των εργαζομένων σε ΗΛΠΑΠ και ΗΣΑΠ, σήμερα τα τρόλεϊ θα κυκλοφορήσουν από τις 9 π.μ. μέχρι τις 10 μ.μ. το ίδιο θα συμβεί αύριο με τον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο και τα πράσινα λεωφορεία, ενώ μεθαύριο Παρασκευή, μέχρι τις 9 π.μ. και από τις 10 μ.μ. μέχρι το τέλος της βάρδιας, θα ακινητοποιηθούν και τα τρία δημόσια συγκοινωνιακά μέσα (τρόλεϊ, "ηλεκτρικός" και πράσινα λεωφορεία).

Με ανακοίνωσή τους οι διοικήσεις των Σωματείων Εργαζομένων ΗΣΑΠ, καταγγέλλουν ότι με το νομοσχέδιο που κατέθεσε η κυβέρνηση στη Βουλή, ανοίγει ο δρόμος για την ιδιωτικοποίηση των αστικών συγκοινωνιών της πρωτεύουσας, για την ανατροπή των εργασιακών σχέσεων, αλλά και για την αύξηση της τιμής των εισιτηρίων σε ύψος ρεκόρ "ως μέσο διευκόλυνσης της ιδιωτικοποίησης".

Στο μεταξύ, με πρωτοβουλία της ΔΑΣ ΟΑΣΑ (υποστηρίζεται από την ΕΣΑΚ) και της ΑΣΚΕ ΟΑΣΑ, συγκαλείται αύριο ανοιχτή συγκέντρωση, στην οποία καλούνται να πάρουν μέρος οι εργαζόμενοι και στους τρεις συγκοινωνιακούς φορείς (ΕΘΕΛ, ΗΛΠΑΠ και ΗΣΑΠ). Στη συγκέντρωση, που έχει προγραμματιστεί για αύριο στις 6 μ.μ., στα γραφεία του Συνδικάτου Οικοδόμων Αθήνας (Πλ. Κάνιγγος), θα γίνει συζήτηση - ενημέρωση για όλα τα καυτά προβλήματα των αστικών συγκοινωνιών και των εργαζομένων, με σκοπό τη διαμόρφωση ενιαίου και αγωνιστικού μετώπου πάλης, που θα διεκδικήσει δυναμικά σύγχρονες και 100% δημόσιες αστικές συγκοινωνίες με γνώμονα τον επιβάτη, καθώς και τη διασφάλιση, αλλά και τη διεύρυνση των εργασιακών δικαιωμάτων και κατακτήσεων.


Κορυφή σελίδας
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ