Παράλληλα, ο υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας Μ. Κεφαλογιάννης, υποσχέθηκε να ισχύσει η Συνθήκη της Στοκχόλμης, η οποία ορίζει κάποιες τεχνικές προδιαγραφές αξιοπλοΐας για τα εντός ΕΕ δρομολογημένα πλοία, καταργώντας το όριο ηλικίας των 30 χρόνων! Αξίζει δε να υπογραμμίσουμε, ότι σύμφωνα με τον ισχύοντα νόμο, μέχρι το τέλος του 2006 πρέπει να αποσυρθούν 26 πλοία από τα ελληνικά νερά, ως υπερήλικα. Το γεγονός αυτό έρχεται να αντιμετωπίσει η προαναφερόμενη υπουργική υπόσχεση προς τους εφοπλιστές, οι οποίοι δε ζητούν μόνο την κατάργηση του ορίου ηλικίας των πλοίων, αλλά και την απελευθέρωση της τιμής των εισιτηρίων της οικονομικής θέσης, της μόνης, που έχει ακόμη πλαφόν.
Αυτά είναι τα τελευταία νέα από το χώρο της ακτοπλοΐας και τα... αφιερώνουμε σε όλους όσοι «έριξαν λάσπη» στην απεργία των ναυτεργατών κάνοντας λόγο για «παρακώλυση» των συγκοινωνιών, για απομόνωση των νησιών, κλπ. Για όλους όσοι έκρυβαν ότι τα αιτήματα των ναυτεργατών αφορούσαν το σύνολο του ελληνικού λαού, πρώτα και κύρια, τους νησιώτες...