Τρίτη 7 Φλεβάρη 2012
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 4
ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ
Πνέουν τα λοίσθια οι αστικές συγκοινωνίες

Λιγότερα από δύο χρόνια πέρασαν από την ψήφιση και εφαρμογή του νόμου 3920 περί «εκσυγχρονισμού» των αστικών συγκοινωνιών και ήδη τα αποτελέσματά του τα βιώνει καθημερινά το σύνολο των λαϊκών στρωμάτων της πρωτεύουσας που τις χρησιμοποιεί για τις μετακινήσεις του, όπως και οι εργαζόμενοι σε αυτές. Η καθημερινή εμπειρία δείχνει ότι τα δρομολόγια έχουν μειωθεί κατά πολύ στο όνομα της εξοικονόμησης πόρων, με τους επιβάτες να στοιβάζονται σαν σαρδέλες και σε πολλές περιπτώσεις να είναι αναγκασμένοι να περιμένουν επιπλέον 15 και 20 λεπτά ώσπου να περάσει το επόμενο δρομολόγιο μήπως και υπάρξει κενός χώρος για να μπουν.

Παράλληλα, το προσωπικό στις αστικές συγκοινωνίες εργάζεται σε πλήρως εντατικοποιημένους ρυθμούς, με τεράστιες μειώσεις στις αποδοχές τους, αλλά και στα ρεπό που δικαιούνται, με όσες συνέπειες μπορεί να έχει αυτό ακόμη και για την ασφάλεια τη δική τους και του επιβατικού κοινού. Ακόμη χειρότερα θα γίνουν τα πράγματα αφού, όπως όλα δείχνουν, ο στόχος για τη δημιουργία «ισοσκελισμένων προϋπολογισμών» στις αστικές συγκοινωνίες - μιας και η κρατική επιδότηση «τσεκουρώθηκε» από τον προαναφερθέντα νόμο - δε φαίνεται να καλύπτεται, οπότε το «σενάριο» για νέες αυξήσεις στα εισιτήρια - επιπλέον του 40% που είχαν αυξηθεί το 2010 - εξετάζεται από τις διοικήσεις των εταιρειών όπως και από την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών.

Οπως φαίνεται, τα λαϊκά στρώματα θα πληρώνουν ολοένα και πιο ακριβά τις καθημερινές τους μετακινήσεις, την ίδια στιγμή που οι υπηρεσίες τους θα χειροτερεύουν εξαιτίας των διαρκών περικοπών, ώσπου να καταστούν και αυτές «ασύμφορες» για το Δημόσιο και να καταλήξουν στα χέρια των ιδιωτών...


Κορυφή σελίδας
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ