Δεν μπορεί, γιατί ...δεν το αφήνει το άλλο κόμμα. Αμφότεροι, άλλωστε, έχουν τους τρόπους και τις «άκρες» για να κάνουν «αποκαλύψεις». Κι έχουν και την «τεχνογνωσία» για το πώς γίνεται ένα σκάνδαλο.
Αντίθετα όμως, όταν συνεργαστούν και οι δυο μαζί, τότε τα σκάνδαλα όχι απλά καλύπτονται, αλλά θάβονται βαθιά και όποιος ασχοληθεί μαζί τους βάλλεται με χίλιες δύο κατηγορίες.
Το σκάνδαλο που λέει ότι ΝΔ - ΠΑΣΟΚ τα τελευταία χρόνια έχουν μετατρέψει τον ΟΤΕ από μια κερδοφόρα κρατική επιχείρηση σε χρυσωρυχείο για ιδιώτες δεν έχει θαφτεί κανονικότατα;
Το άλλο σκάνδαλο της ΔΕΗ, που τα δίκτυά της πάνε από το κακό στο χειρότερο, προκειμένου να θησαυρίζουν οι ιδιώτες, πουλώντας ρεύμα που πληρώνεται με χρήματα των φορολογουμένων;
Τα δημόσια νοσοκομεία - άλλο σκάνδαλο αυτό - που έγιναν ...προθάλαμοι για να στέλνονται αγανακτισμένοι ασθενείς στα ιδιωτικά θεραπευτήρια;
Τα εισιτήρια των πλοίων; Οι επιδοτήσεις επιχειρηματιών, για να ...κάνουν απολύσεις και να «μετακομίζουν» εργοστάσια; Οι συμβασιούχοι στο Δημόσιο; Η «Ολυμπιακή»; Τα κοινοτικά κονδύλια; Από πού ν' αρχίσεις και πού να τελειώσεις...
Ας μη διανοούνται, λοιπόν, να μιλάνε για «συγκάλυψη» αυτοί που συνεργάζονται και μετατρέπουν τη χώρα σε νεκροταφείο πραγματικών σκανδάλων.
ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΚΟ στο χειρότερο πάνε οι πωλήσεις αυτοκινήτων στην Ελλάδα και οι πολυεθνικές του χώρου ζητάνε - οι δύστυχες - στήριξη...
Να υποθέσουμε ότι η καθίζηση οφείλεται στην τεράστια ανάπτυξη που έχει παρουσιάσει ο τομέας των μαζικών μεταφορών στην Ελλάδα;
Αλλωστε, κάτι τέτοιο θα έβλαπτε μακροπρόθεσμα τις πολυεθνικές. Κι εδώ το θέμα - της κυβέρνησης - είναι πώς θα κερδοσκοπούν και τώρα και αργότερα...