Σάββατο 11 Απρίλη 2009
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 8
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΣΠΥΡΟΣ ΧΑΛΒΑΤΖΗΣ
Αγωνιζόμαστε για το συλλογικό συμφέρον

Η παρέμβαση του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου του ΚΚΕ

Eurokinissi

Στην ουσία που διαφοροποιεί τις αντιλήψεις της κυβέρνησης αλλά και των κομμάτων του ευρωμονόδρομου από τις θέσεις του ΚΚΕ, αναφέρθηκε, στην παρέμβασή του, ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του Κόμματος, Σπύρος Χαλβατζής. Οπως είπε, «είναι ριζικά διαφορετική η φιλοσοφία μας και στα θέματα των μεταφορών, αλλά ριζικά διαφορετική πολιτική έχουμε και για τις συγκοινωνίες. Εμείς προκρίνουμε, υποστηρίζουμε και αγωνιζόμαστε για το κοινωνικό, για το συλλογικό συμφέρον, ενώ η πολιτική που εφαρμόζεται ικανοποιεί τις απαιτήσεις, τα συμφέροντα και τα κέρδη των μεγαλοεπιχειρηματιών. Και αυτό δεν είναι σχήμα λόγου, είναι η σκληρή πραγματικότητα που βιώνει η εργατική τάξη, τα πλατιά λαϊκά στρώματα και στις μεταφορές».

Απαντώντας σε σχόλιο του υπουργού Μεταφορών Ε. Στυλιανίδη περί κριτικής που θίγει την ελληνική ναυτοσύνη, ο Σπύρος Χαλβατζής ήταν ξεκάθαρος, λέγοντας ότι η κριτική του ΚΚΕ αφορά «στην πολιτική των κυβερνήσεων της Νέας Δημοκρατίας και του ΠΑΣΟΚ, που δίνουν συνεχώς κίνητρα, φοροαπαλλαγές, επιδοτήσεις, προνόμια στους εφοπλιστές. Οι ναυτεργάτες, αυτή η κύρια δύναμη της ναυτοσύνης, που είπατε κύριε υπουργέ, δουλεύουν σκληρά. Οι εργάτες της θάλασσας ανταποκρίνονται στη δουλειά τους επάξια και έχουν την απεριόριστη εκτίμηση του ΚΚΕ». Μάλιστα, πρόσθεσε «είμαστε κατηγορηματικά αντίθετοι στη λογική αυτή και στην αναφορά "άγονες γραμμές". Σε όλους τους τόπους, σε όλα τα νησιά, σε όλη τη χώρα κατοικούν εργαζόμενοι, οι οποίοι έχουν συγκεκριμένες ανάγκες για επικοινωνία και για μεταφορά. Και αυτό το αγαθό, όπως το αγαθό της Παιδείας, της Υγείας, της Πρόνοιας, θα πρέπει να τους παρέχεται δωρεάν».

Επίσης, ο Σπύρος Χαλβατζής εστίασε και στο θέμα των ιδιωτικοποιήσεων, τονίζοντας ότι «δεν αποδεχόμαστε αυτή τη λογική και αυτήν την κυρίαρχη γραμμή που εκποιεί το δημόσιο πλούτο, τη δημόσια περιουσία. Πόσο πουλήθηκε η Ολυμπιακή Αεροπορία; Λιγότερο από όσο αγόρασαν τον ποδοσφαιριστή Κακά. Αυτή είναι η πραγματικότητα. Μία Ολυμπιακή Αεροπορία εκποιήθηκε λιγότερο από τα χρήματα που δόθηκαν για την αγορά ενός ποδοσφαιριστή. Σημαντικό έργο του ΟΣΕ ήδη δίδεται σε εργολάβους και ειπώθηκε για κατάργηση γραμμών. Αυτή είναι η αιτία που, σε διάφορους τομείς των μεταφορών, αλλάζουν οι εργασιακές σχέσεις, καταργούνται εργασιακά δικαιώματα, όπως το βασικό δικαίωμα για σταθερή και μόνιμη δουλειά, και αντικαθίστανται από ελαστικές σχέσεις εργασίας και από εργολάβους. Σε αυτήν τη γραμμή είναι σύμφωνες, με ελάχιστες διαφοροποιήσεις, όλες οι δυνάμεις του ευρωμονόδρομου, όλες οι δυνάμεις που ψήφισαν και αποδέχονται τη Συνθήκη του Μάαστριχτ, τις τέσσερις βασικές ελευθερίες. Δηλαδή από πού ήρθε η λογική της απελευθέρωσης των ευρωπαϊκών ουρανών; Δεν απορρέει και αυτή από τις ελευθερίες του Μάαστριχτ; Και τη Συνθήκη του Μάαστριχτ, για να μην ξεχνιόμαστε, την ψήφισαν η Νέα Δημοκρατία, το ΠΑΣΟΚ, ο Συνασπισμός και την εφαρμόζουν οι κυβερνήσεις όλα αυτά τα χρόνια. Η άλλη γραμμή, η διαφορετικά ριζική και στο ζήτημα των μεταφορών, είναι αυτή που εκφράζει και για την οποία παλεύει το ΚΚΕ».


Κορυφή σελίδας
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ