Σάββατο 3 Οχτώβρη 1998
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 18
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
"ΧΑΛΑΝΔΡΙ - ΔΥΝΑΜΗ ΕΝΟΤΗΤΑΣ"
Με αγώνα θα αποτρέψουμε την καταστροφή της πόλης

Συγκέντρωση κατοίκων κατά των μεγάλων έργων, που θα μετατρέψουν την πόλη σε εμπορικό κέντρο, διοργάνωσε η Επιτροπή Αγώνα

Συγκέντρωση κατά των μεγάλων έργων που θα μεταβάλουν το Χαλάνδρι από προάστιο σε κέντρο εμπορικών δραστηριοτήτων και διανομής της κυκλοφορίας, διοργάνωσε το βράδυ της Πέμπτης στην πλατεία Κέννεντυ η Επιτροπή Αγώνα των κατοίκων του Χαλανδρίου.

"Η ελεύθερη λεωφόρος Πεντέλης - Δουκίσσης Πλακεντίας, μήκους 2,8 χιλιομέτρων που θα κατασκευαστεί, θα βρίσκεται σε όρυγμα μήκους 35 μέτρων και βάθους έως έξι μέτρων, ενώ στους κόμβους το πλάτος του ορύγματος θα φτάνει τα 80 μέτρα" τόνισε χτες ο Βασίλης Τουρλεντές,μέλος της Επιτροπής και υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με το συνδυασμό "Χαλάνδρι - Δύναμη Ενότητας".Ο ημερήσιος φόρτος κυκλοφορίας υπολογίζεται ότι θα ξεπερνά τα 55.000 οχήματα και στο μέσον της προβλέπεται ειδική λωρίδα που θα φιλοξενεί επιφανειακή γραμμή του μετρό.

"Εκτός όμως από αυτή τη λεωφόρο και τη Σταυρού - Ελευσίνας, θα κατασκευαστούν το κεντρικό αμαξοστάσιο του μετρό και ο σταθμός μετεπιβίβασης των υπεραστικών λεωφορείων", πρόσθεσε. "Η σημερινή Δημοτική Αρχή, με τη μελέτη τροποποίησης του γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου της Πόλης, δίνει τη δυνατότητα να εγκατασταθούν στις παρακείμενες περιοχές των υπό κατασκευή λεωφόρων εμπορικά κέντρα, βιοτεχνίες, αποθήκες, γραφεία εταιριών, ξενοδοχεία, επιβαρύνοντας ακόμα περισσότερο την πόλη, που ήδη προσφέρει πέντε οδικούς άξονες. Θεωρούμε ότι τα λόγια έχουν περισσέψει. Το λόγο τώρα έχει ο αγώνας", υπογράμμισε.

Η Επιτροπή Αγώνα αγωνίζεται κατά της κατασκευής της υπερλεωφόρου Πεντέλης - Πλακεντίας και προτείνει δρόμο τοπικής σημασίας συμβατό με αυτά που προβλέπει το ΓΠΣ του Χαλανδρίου. Επίσης ζητά την άμεση ένταξη των περιοχών στο Σχέδιο Πόλης, ώστε να λυθεί το πρόβλημα της λεηλασίας της γης από κερδοσκόπους, την κατάργηση της μελέτης αναθεώρησης του ΓΠΣ που ενόψει της σχεδιαζόμενης λεωφόρου ανατρέπει τις χρήσεις γης στην περιοχή, την άμεση αναθεώρηση των σχεδίων για το σταθμό μετεπιβίβασης υπεραστικών λεωφορείων και το αμαξοστάσιο του μετρό στο Πάτημα, την ανάπτυξη των μέσων μαζικής μεταφοράς με προτεραιότητα στα "ήπια" από αυτά (τραμ, τρόλεϊ, λεωφορεία κ. ά.).

Ο υποψήφιος δήμαρχος Γρηγόρης Γυφτόπουλος είπε ότι όσοι προσπαθούν να περάσουν το μήνυμα ότι δε γίνεται τίποτε, δε θέλουν να δώσουν τη μάχη. Ο συνδυασμός "Χαλάνδρι - Δύναμη Ενότητας" θέλει μια δυναμική δημοτική αρχή και "βασίζεται σε μια ενημερωμένη κοινωνία, αποφασισμένη να αποτελέσει δύναμη πυρός που να πιέσει για να αλλάξουν οι σχεδιασμοί που θα καταστρέψουν το Χαλάνδρι", ανέφερε.

Η υποψήφια δημοτική σύμβουλος του συνδυασμού Λούλα Καρατζά τόνισε ότι τα έργα αυτά είναι ζήτημα συγκεκριμένης κυβερνητικής πολιτικής επιλογής. "Είμαστε εδώ για να αντιμετωπίσουμε αυτόν που θα καταστρέψει το Χαλάνδρι" είπε. "Θέλουμε μια αγωνιστική δημοτική αρχή που θα ξεσηκώνει τους πολίτες". Στη συγκέντρωση παραβρέθηκαν και μίλησαν οι υποψήφιοι δήμαρχοι Ν. Καυκάλας ("Πορεία - Δημιουργία για το Χαλάνδρι") και Σ. Ρούσσος ("Αυτόνομη Αριστερή Συσπείρωση Χαλανδρίου"). Επίσης παραβρέθηκαν αντιπροσωπείες του δημοτικού συνδυασμού της Αγ. Παρασκευής "Ανθρώπινη Πόλη", με επικεφαλής τον υποψήφιο δήμαρχο Δημήτρη Αυγερόπουλο,του τοπικού παραρτήματος της ΠΕΑΕΑ, του Συλλόγου Δημοκρατικών Γυναικών Χαλανδρίου (μέλος της ΟΓΕ).


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ