Σάββατο 6 Ιούνη 1998
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 17
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΟΣΕ
Συρρικνώνεται το θεσσαλικό δίκτυο

Για τις 19 Ιουνίου έχει προγραμματίσει η διοίκηση του ΟΣΕ το κλείσιμο της σιδηροδρομικής γραμμής Παλαιοφάρσαλα - Καλαμπάκα, υποστηρίζοντας ότι θα ξαναλειτουργήσει μετά από 18 μήνες, που θα έχουν ολοκληρωθεί τα έργα εκσυγχρονισμού.

Το θέμα αυτό έφεραν στη Βουλή οι βουλευτές του ΚΚΕ Β. Μπούτας,Α. Κανταρτζής και Ν. Γκατζής,επισημαίνοντας στην Ερώτηση που κατέθεσαν ότι η κυβέρνηση σταθερά και μεθοδικά προχωρά στη συρρίκνωση του θεσσαλικού σιδηροδρόμου, ενώ στρώνει το έδαφος για την εκχώρησή του στο ιδιωτικό κεφάλαιο. Στην Ερώτηση σημειώνεται πως με πρόσχημα ότι τεχνικοί και οικονομικοί λόγοι δεν επιτρέπουν τη λειτουργία της γραμμής παράλληλα με τη στρώση της νέας γραμμής, η κυβέρνηση προσπαθεί να παραπλανήσει την κοινή γνώμη για τις πραγματικές της προθέσεις, καθώς όπως καταγγέλλουν οι ίδιοι οι σιδηροδρομικοί επί πολλά χρόνια γινόταν ο εκσυγχρονισμός και μάλιστα του κεντρικού σιδηροδρομικού άξονα, χωρίς ποτέ να διακοπεί η λειτουργία του δικτύου. Και αυτό ενισχύει τις υποψίες τους ότι η διακοπή της γραμμής μπορεί να είναι και οριστική.

Οσον αφορά τις εργασιακές σχέσεις, οι βουλευτές του ΚΚΕ υπογραμμίζουν ότι οι αλλαγές που μεθοδεύουν κυβέρνηση και διοίκηση (κατάργηση 8ωρου, ανεπίτρεπτες υπερεξουσίες του διευθύνοντος συμβούλου κλπ.) συνηγορούν στο ότι οι σιδηρόδρομοι οδεύουν προς παράδοση στο μεγάλο κεφάλαιο, με απρόβλεπτες δυσμενείς συνέπειες για τους εργαζόμενους, αλλά και γενικότερα για το κοινωνικό σύνολο. Εκτός όλων των παραπάνω - τονίζουν - ο περιορισμός του σιδηροδρομικού δικτύου θα επιφέρει πολύ μεγάλες δυσκολίες στη μετακίνηση των ανθρώπων και στη μεταφορά εμπορευμάτων. Επίσης, θα χαθεί για τη μεγαλύτερη περιοχή της Θεσσαλίας η δυνατότητα φθηνής, έγκαιρης και με ασφάλεια μετακίνησης, ενώ δε διαφαίνεται η προοπτική επέκτασης του σιδηροδρομικού δικτύου προς Κοζάνη και Ηγουμενίτσα.

Οι βουλευτές του ΚΚΕ ρωτούν τον υπουργό Μεταφορών γιατί διακόπτεται η λειτουργία του θεσσαλικού σιδηροδρόμου, γιατί προωθείται η αλλαγή των εργασιακών σχέσεων των σιδηροδρομικών, καθώς επίσης και αν περιλαμβάνεται στους σχεδιασμούς η επέκταση του σιδηροδρομικού δικτύου προς Κοζάνη και Ηγουμενίτσα.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ