Δε λέμε, ογκώδεις είναι οι «λαοσυνάξεις» του Χριστόδουλου, το θέμα των ταυτοτήτων βρίσκεται στην επικαιρότητα κι επομένως τα ΜΜΕ δεν μπορούν να μην τις προβάλουν, αν και η προβολή τους ξεπερνάει τα όρια της υπερβολής, καθώς καταναλώνει όλο, σχεδόν, το χρόνο στα δελτία ειδήσεων και στις λεγόμενες ενημερωτικές εκπομπές - πρωινές και νυχτερινές - των τηλεοράσεων και των ραδιοφώνων. Αλλά δε θα μπορούσαν τα ΜΜΕ να βρουν λίγο χρόνο και χώρο για να προβάλουν άλλες κινητοποιήσεις που, ναι μεν, δεν έχουν τον όγκο των «λαοσυνάξεων», όμως επιχειρούν κι αυτές να στείλουν κάποιο μήνυμα προς την πολιτεία και τους άλλους πολίτες; Γιατί, π.χ. δεν ακούστηκε λέξη και δεν προβλήθηκε ούτε ένα πλάνο για το πρόσφατο συλλαλητήριο για την Παιδεία που διοργάνωσαν στην Αθήνα εκπαιδευτικοί φορείς και εργατικές οργανώσεις;
Ρητορικό, βεβαίως, το ερώτημά μας, αφού γνωρίζουμε ότι οι κινητοποιήσεις για την Παιδεία δεν είναι από τα θέματα που «πουλάνε» για τα ΜΜΕ, σε αντίθεση με τον Χριστόδουλο, που θεωρείται σαν το καλύτερο «εποχικό εμπορικό προϊόν» τους. Μόνο που ό,τι «πουλάει» δε σημαίνει πως είναι και ό,τι το καλύτερο, αλλά ποιος «κατηγόρησε» ποτέ τα ΜΜΕ πως ενδιαφέρονται για την πολύπλευρη και σωστή ενημέρωση της κοινής γνώμης και δεν αποσκοπούν στον εντυπωσιασμό, στην παραπληροφόρηση και στην παραπλάνηση του λαού από τα πραγματικά προβλήματα που αντιμετωπίζει;