Παρασκευή 2 Ιούνη 2000
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 9
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Ιεροκήρυξ του φανατισμού, κήνσωρ του αντικομμουνισμού

Είναι γνωστό ότι ο εκκλησιαστικός σκοταδισμός συνδυάζεται σχεδόν πάντα με τον αντικομμουνισμό. Αυτός ο συνδυασμός όταν μεταφέρεται στον ευαίσθητο χώρο της εκπαίδευσης γίνεται ακόμα πιο επικίνδυνος. Δείγμα του αποτελεί το άρθρο ενός ιερωμένου - καθηγητή Μέσης Εκπαίδευσης, του πρωτοπρεσβυτέρου Πολύκαρπου Τύμπα, που δημοσιεύτηκε σε τοπική εφημερίδα των Τρικάλων και αναφέρεται στο θέμα της τιμωρίας του μαθητή Βασίλη Σιδέρη, επειδή αρνήθηκε να πάρει μέρος σε θρησκευτική εκδήλωση που έγινε σε ημέρα σχολικής αργίας. Και τι δε γράφει ο ιερωμένος εκπαιδευτικός. Οτι «αν ο μαθητής δεν ήθελε, κάθ' ο δικαίωμά του, να πάρει μέρος σε θρησκευτικές, ή εθνικές εκδηλώσεις (εκκλησιασμό, συμμετοχή σε λιτανεία κλπ.), λόγω πεποιθήσεων, ή ιδεολογίας, όφειλε ο πατέρας του, όταν τον έγραψε στο Σχολείο, να πει στον Διευθυντή του Σχολείου ότι ο γιος του είναι άπιστος, ή άθεος, ή μάρτυρας του Ιεχωβά και επομένως να απαλλαγεί από παρόμοιες εκδηλώσεις και υποχρεώσεις του. Εφ' όσον δηλώνει Χριστιανός Ορθόδοξος κακώς έπραξε και αρνήθηκε να πάρει μέρος στην εκπροσώπηση του Σχολείου του στη συγκεκριμένη θρησκευτική εκδήλωση».

***

Οτι «τι λόγο έχουν οι "καταγγελίες" της ΚΝΕ, του Συνδικάτου Οικοδόμων και οποιουδήποτε άλλου στην τιμωρία ενός μαθητή; Το θέμα αφορά μόνο το Σχολείο και τους γονείς του. Ομιλεί η ΚΝΕ για "παιδαγωγικές αντιλήψεις", για κατάργηση ατομικών ελευθεριών (!!!) του μαθητή και για δημοκρατία. Πρέπει να γνωρίζει ότι ο πολύς κόσμος στην πατρίδα μας δε δέχεται μαθήματα δημοκρατίας, συμπεριφοράς από την ΚΝΕ. Μπορούν να μας πουν οι αρμόδιοί της σ' ένα κομμουνιστικό καθεστώς - σαν αυτό που γνώρισαν οι λαοί στο παρελθόν - ποια τιμωρία θα επέβαλε ο γυμνασιάρχης στο μαθητή που θα ηρνείτο να εκτελέσει κάποια εντολή του Σχολείου του, αν, μάλιστα, η συμπεριφορά του ήταν ανάλογη, δηλαδή απαράδεκτη».

Οτι «το σχολείο για να σταθεί στα πόδια του και εκπληρώσει την αποστολή του θέλει κανονισμούς και πειθαρχία και προ παντός ιδανικά. Και όταν λέμε ιδανικά εννοούμε: Θρησκεία (=Ορθοδοξία), Πατρίδα (=Ελλάδα), Οικογένεια (= Χριστ. Οικογένεια). Οταν αυτά υπάρχουν βρίσκουν νόημα και η Ελευθερία και η Παιδεία και τα ατομικά δικαιώματα. Μαθητές χωρίς ιδανικά όσο "άριστοι" και αν είναι στα μαθήματά μας είναι άχρηστοι αν μη τι άλλο».***

Δε νομίζουμε ότι χρειάζεται να απαντήσουμε στον ιεροκήρυκα του θρησκευτικού φανατισμού και κήνσορα του αντικομμουνισμού. Αλλωστε «ο καθείς εφ' ω ετάχθη»...


Π. Ρ.


Κορυφή σελίδας
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ