Κυριακή 13 Δεκέμβρη 2009
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 4
ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ
Η μοιρασιά της κερδοφορίας

Εντατικές και φιλότιμες προσπάθειες καταβάλλουν κυβέρνηση και διοίκηση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ), προκειμένου να συγκεράσουν τα αντικρουόμενα επιχειρηματικά συμφέροντα που ερίζουν για την ανάληψη της επίγειας εξυπηρέτησης αεροσκαφών («χάντλινγκ») στα 34 περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας.

Στο πλαίσιο αυτής της προσπάθειας, συγκάλεσαν και συσκέψεις με τους ενδιαφερόμενους επιχειρηματικούς ομίλους, μεταξύ των οποίων συγκαταλέγονται η «Olympic Handling» του Α. Βεγενόπουλου της MIG και η «Aegean Airlines» του Θ. Βασιλάκη. Πριν λίγες μέρες, ολοκληρώθηκε και η δημόσια διαβούλευση κατά την οποία οι επιχειρηματίες κατέθεσαν τις προτάσεις τους για τους όρους τού υπό προκήρυξη διαγωνισμού, ίσως και μέσα στην ερχόμενη βδομάδα. Από το διαγωνισμό θα αναδειχτούν οι ανάδοχοι για την ανάληψη της συγκεκριμένης επικερδούς δραστηριότητας, με ετήσιο τζίρο, κατά την ΥΠΑ 100 εκατ. ευρώ, κατά άλλες εκτιμήσεις ειδικών, άνω των 150 εκατ. ευρώ.

Σημειώνεται ότι η «απελευθέρωση» του «χάντλινγκ» είναι μια ακόμα από τις πολλές δυσμενείς επιπτώσεις, η οποία επήλθε από την ιδιωτικοποίηση του ομίλου της «Ολυμπιακής Αεροπορίας». Και είμαστε ακόμα στην αρχή. Στο νέο - πλήρως ιδιωτικοποιημένο πλέον - αεροπορικό περιβάλλον στην Ελλάδα, οι δυσάρεστες εκπλήξεις θα έρχονται η μία μετά την άλλη, καθώς οι ιδιώτες, στην προσπάθειά τους να εκμεταλλευτούν κάθε ευκαιρία κέρδους, μπορούν να σκαρφιστούν τα πάντα. Ορισμένες από τις ιδέες που επεξεργάζονται ιδιοκτήτες αεροπορικών εταιρειών στην Ευρώπη και αλλού, είναι να χρεώνουν παραπάνω τους υπέρβαρους επιβάτες (ό,τι ισχύει σήμερα για τις αποσκευές), καθώς και να καθιερώσουν καθεστώς «ορθίων επιβατών», με την προσθήκη επιπλέον καθισμάτων στα πλευρικά των διαδρόμων και σε κάθε άλλο ελεύθερο χώρο του αεροσκάφους. Κέρδος είναι αυτό. Δεν είναι...παίξε γέλασε...


Κορυφή σελίδας
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ