Σάββατο 12 Αυγούστου 2017
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 4
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΜΕΤΡΟ
Τέσσερα σχήματα για τη γραμμή 4

Τέσσερα κοινοπρακτικά σχήματα, ελληνικών και ξένων κατασκευαστικών ομίλων, εκδήλωσαν ενδιαφέρον για το διαγωνισμό του πρώτου τμήματος της γραμμής 4 του μετρό, που περιλαμβάνει τη διαδρομή Αλσος Βεΐκου - Γουδή. Μέχρι το τέλος του έτους θα πρέπει να υποβληθούν δεσμευτικές προσφορές, με προβλεπόμενο έτος έναρξης των εργασιών το 2019 και αποπεράτωση σε 8 χρόνια.

Οπως ανακοίνωσε η «Αττικό Μετρό ΑΕ», επίσημο ενδιαφέρον για το έργο εκδήλωσαν οι κοινοπραξίες «ΤΕΡΝΑ ΑΕ - VINCI (Γαλλία) - SIEMENS AG TVS (Γερμανία)», «J&P ΑΒΑΞ ΑΕ - GHELLA SpA (Ιταλία) - ALSTOM TRANSPORT SA (Γαλλία)», «ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ - ANSALDO STP SpA (Ιταλία) - HITACHI RAIL ITALY SpA» και «FCC (Ισπανία) - ARCHIRODON (Ολλανδία) - ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ».

Το πρώτο τμήμα της υπόγειας γραμμής 4, αρχικού εκτιμώμενου προϋπολογισμού 1,45 δισ. ευρώ χωρίς ΦΠΑ, έχει συνολικό μήκος περί τα 13 χλμ. και 14 νέους υπόγειους σταθμούς, τους εξής: Αλσος Βεΐκου, Γαλάτσι, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, «Ευαγγελισμός», Καισαριανή, Νήαρ Ηστ, Ζωγράφου, Ιλίσια, Γουδή. Εξετάζεται δε η κατασκευή ενός σταθμού μεταξύ Γαλατσίου και Κυψέλης. Αξίζει να σημειωθεί ότι η κυβέρνηση έχει εξασφαλίσει το 70% της χρηματοδότησης του έργου από δάνειο με «ευνοϊκούς όρους» από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων, ενώ ακόμη ένα σημαντικό κομμάτι από το υπόλοιπο κόστος αναμένεται να ενταχθεί στο ΕΣΠΑ.

  • Στο μεταξύ, η «Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα» ενέκρινε τη διάθεση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, δεχόμενη ότι η συλλογή και επεξεργασία προσωπικών στοιχείων από τον ΟΑΣΑ είναι «σύμφωνη με το ισχύον νομικό πλαίσιο».

Κορυφή σελίδας
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ