Τετάρτη 15 Ιούλη 2009
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 15
ΕΡΓΑΤΙΚΑ
«ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΝΑΥΠΗΓΕΙΩΝ ΣΚΑΡΑΜΑΓΚΑ»
Οργάνωση του αγώνα χωρίς καμιά καθυστέρηση

Σε 24ωρη απεργία προχώρησαν χτες οι εργαζόμενοι στα ναυπηγεία, καθώς μένουν απλήρωτοι όσοι δουλεύουν στο τμήμα τροχαίου υλικού. Ν' απαντήσουν με τη δράση τους σε όσους υπονομεύουν τις αγωνιστικές τους διαθέσεις, τους καλούν οι ταξικές δυνάμεις

Με 24ωρη απεργία κλιμάκωσαν χτες οι εργαζόμενοι των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά τη μάχη που δίνουν για να υπερασπίσουν το μεροκάματό τους και τα εργασιακά τους δικαιώματα από τα «δόντια» της γερμανικής πολυεθνικής «Thyssen Kroup», ιδιοκτήτριας του ναυπηγείου, απαιτώντας ταυτόχρονα την απρόσκοπτη λειτουργία του. Από τα πρώτα αιτήματα που προβάλλουν οι εργαζόμενοι είναι η άμεση καταβολή των δεδουλευμένων των 170 περίπου συναδέλφων τους, του τμήματος τροχαίου υλικού (τρένων) και την επιστροφή τους στο υπόλοιπο προσωπικό του ναυπηγείου.

Η γερμανική πολυεθνική στα πλαίσια των διαλυτικών της σχεδιασμών σε βάρος του ναυπηγείου, που τροφοδοτούνται από την αντιλαϊκή πολιτική των ιδιωτικοποιήσεων των ΝΔ, ΠΑΣΟΚ και Ευρωπαϊκής Ενωσης και σε συμπαιγνία με την ΠΑΣΚΕ, πριν διόμισι χρόνια «πέταξε» τους εργαζόμενους των τρένων σε μία εταιρεία «φάντασμα» με πρόεδρο άνθρωπο της «Thyssen». Τώρα η «εταιρεία» ετοιμάζεται να βάλει «λουκέτο» αφήνοντας τους εργαζόμενους ξεκρέμαστους και απλήρωτους από τον Απρίλη! Δεν έχουν δει φράγκο όλο αυτό το διάστημα, παρά και τις δεσμεύσεις της υφυπουργού Απασχόλησης Σ. Καλαντζάκου ότι η κυβέρνηση θα ...αναγκάσει την εργοδοσία να τους πληρώσει άμεσα.

Την απεργία κήρυξε χτες στις 8 το πρωί το σωματείο «ΤΡΙΑΙΝΑ» κάτω από το βάρος των εξελίξεων, ωστόσο η πλειοψηφία ΠΑΣΚΕ, ΔΑΚΕ φρόντισε να κρατήσει την απεργιακή κινητοποίηση σε ανώδυνα πλαίσια με μια συγκέντρωση μπροστά στην πύλη του ναυπηγείου.

Μιλώντας στη συγκέντρωση ο Θοδωρής Κούτρας, μέλος της διοίκησης του σωματείου, εκπρόσωπος των ταξικών δυνάμεων της «Εργοστασιακής Επιτροπής» (ΕΕΝΣ) και του ΠΑΜΕ, επισήμανε ότι «δεν υπάρχουν άλλα περιθώρια» τόσο για τους εργαζόμενους των τρένων όσο συνολικά του ναυπηγείου οι οποίοι πληρώνοντας τώρα τις συνέπειες της ιδιωτικοποίησης, βρίσκονται στον αέρα καθώς η πολυεθνική έχει βάλει γενικό πωλητήριο. Για τους 170 εργαζόμενους ανέφερε ότι πρέπει «η κυβέρνηση να αναλάβει την ευθύνη να τους καταβάλει τα δεδουλευμένα». Ενώ όσον αφορά την τακτική της πλειοψηφίας, τόνισε: «Αν συνεχιστεί ο αγώνας να δίνεται πίσω από τη μάντρα ή μπροστά στην πύλη του ναυπηγείου, δε θα υπάρξει αποτέλεσμα» και πρότεινε αγωνιστική συσπείρωση και οργανωμένους πολύμορφους αγώνες, με αίτημα την επαναφορά του ναυπηγείου στον κρατικό έλεγχο με προοπτική τη δημιουργία Δημόσιου Ενιαίου Φορέα Ναυπηγικής Βιομηχανίας.


Κορυφή σελίδας
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ