Πέμπτη 11 Αυγούστου 2005
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 8
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Η κατάσταση που αντιμετωπίζουν σήμερα χιλιάδες επιβάτες στα λιμάνια της χώρας, με τις πολύωρες καθυστερήσεις και τα επικίνδυνα ταξίδια, δεν ήρθε από το πουθενά. Το ίδιο και οι άθλιες συνθήκες κάτω από τις οποίες εξαναγκάζονται να δουλεύουν οι ναυτεργάτες στην ελληνική ακτοπλοΐα. Με τα εξαντλητικά ωράρια, τα 24ωρα αϋπνίας και τη διαρκή επιφυλακή, από το σαλόνι μέχρι το μηχανοστάσιο του πλοίου. Η απομόνωση της νησιωτικής Ελλάδας και οι δυσκολίες των κατοίκων στις άγονες γραμμές, χειμώνα καλοκαίρι, δεν είναι κεραυνός εν αιθρία.

Αποτελούν όλα συνέπειες της πολιτικής που θέλει τις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες κερδοφόρο εμπόρευμα για μια χούφτα εφοπλιστές. Μακριά και κόντρα στις πραγματικές λαϊκές ανάγκες. Η πλήρης παράδοση ενός κοινωνικού αγαθού στα χέρια του εφοπλιστικού κεφαλαίου αποτέλεσε και αποτελεί στρατηγική επιλογή των κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ στα πλαίσια των συναποφάσεων στα όργανα της ΕΕ.

Ο «Ρ», με αναλυτικά ρεπορτάζ ανέδειξε όλες τις προηγούμενες μέρες τις πραγματικές αιτίες της ταλαιπωρίας των επιβατών και της εξόντωσης των ναυτεργατών. Στο σημερινό φύλλο, ο Γ. Τούσσας, ευρωβουλευτής του ΚΚΕ και μέλος της ΚΕ του Κόμματος, επί χρόνια πρόεδρος της Πανελλήνιας Ενωσης Μηχανικών Εμπορικού Ναυτικού (ΠΕΜΕΝ), παρουσιάζει μια αναδρομή στα αντιλαϊκά πεπραγμένα του δικομματισμού στον τομέα των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών. Η σημερινή έρευνα είναι αποτέλεσμα επεξεργασίας στοιχείων που αποδεικνύουν με τον καλύτερο τρόπο ότι οι λαϊκές ανάγκες στις θαλάσσιες μεταφορές δεν πρόκειται ποτέ να ικανοποιηθούν, όσο τα πλοία παραμένουν στα χέρια των εφοπλιστών.


Κορυφή σελίδας
Διακήρυξη της ΚΕ του ΚΚΕ για τη συμπλήρωση 80 χρόνων από το τέλος του Β' Παγκοσμίου Πολέμου και την Αντιφασιστική Νίκη των Λαών
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ