Πέμπτη 11 Αυγούστου 2005
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 1
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΩΡΑ ΜΗΔΕΝ για την ακτοπλοΐα

Χρειάζονται αγώνες για ριζικές αλλαγές. Δημιουργία αποκλειστικά Δημόσιου Ενιαίου Φορέα Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών στο πλαίσιο μιας λαϊκής εξουσίας και οικονομίας, τονίζει το ΚΚΕ. Αποκαλυπτικά στοιχεία του «Ριζοσπάστη», για τη μέχρι σήμερα πορεία

«Οσο τα πλοία ανήκουν στους εφοπλιστές και τα λιμάνια ιδιωτικοποιούνται, καμιά ελπίδα δεν υπάρχει για σύγχρονη και ασφαλή ακτοπλοΐα, με τακτικά δρομολόγια και με φθηνά εισιτήρια για το λαό. Η κατάσταση διαρκώς θα χειροτερεύει! Χρειάζονται αγώνες για ριζικές αλλαγές. Δημιουργία αποκλειστικά Δημόσιου Ενιαίου Φορέα των Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών στα πλαίσια μιας λαϊκής εξουσίας και οικονομίας. Αυτός πρέπει να είναι ο στόχος και η προοπτική του αγώνα των ναυτεργατών και όλου του λαού».

Αυτά τονίζει μεταξύ άλλων σε ανακοίνωσή του το Γραφείο Τύπου του ΚΚΕ, με αφορμή τις δηλώσεις του υπουργού Εμπορικής Ναυτιλίας, μετά τη χτεσινή του συνάντηση με τον πρωθυπουργό. Ο υπουργός των εφοπλιστών προσπάθησε να «βγάλει λάδι» τις ακτοπλοϊκές εταιρίες, που ταλαιπωρούν καθημερινά χιλιάδες επιβάτες και ναυτεργάτες, βάζοντας σε κίνδυνο την ίδια τη ζωή όσων μετακινούνται ή εργάζονται στα υπέργηρα πλοία τους, ενώ, επιβεβαιώθηκε η πρόθεση της κυβέρνησης να επιβραβεύσει και να ενθαρρύνει ακόμα περισσότερο την ασυδοσία των εφοπλιστών, με την παροχή νέων προνομίων και επιδοτήσεων, που θα ενισχύσουν την κερδοφορία τους.

Τα στοιχεία που αποκαλύπτει ο σημερινός «Ρ» αποδεικνύουν ότι η άθλια κατάσταση στις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες δεν ήρθε από το πουθενά. Είναι αποτέλεσμα της πολιτικής που ακολούθησαν και ακολουθούν τόσο η προηγούμενη όσο και η σημερινή κυβέρνηση. Πολιτική ταγμένη να υπηρετεί τα συμφέροντα του εφοπλιστικού κεφαλαίου, σε βάρος των πραγματικών αναγκών επιβατών, νησιωτών, ναυτεργατών, συνολικά των εργαζομένων.


ΣΕΛ.  7   -   10

Κορυφή σελίδας
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ