Πέμπτη 7 Νοέμβρη 2002
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 4
ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ
Τα ταχυδρομικά...

Παπαγεωργίου Βασίλης

«ΕΛΕΟΣ». Ηταν η λέξη που χρησιμοποίησε χτες βουλευτής του ΠΑΣΟΚ, ο Κ. Κουλούρης, στη συνεδρίαση της Επιτροπής της Βουλής για την ιδιωτικοποίηση του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου, προκειμένου να διαφωνήσει με το κυβερνητικό νομοσχέδιο.

Οταν και οι ίδιοι τους οι βουλευτές μιλάνε για παραχώρηση στις ιδιωτικές τράπεζες, όπως ο συγκεκριμένος, φανταστείτε τι γίνεται και τι συμφέροντα εξυπηρετούνται και, μάλιστα, με προκλητικό τρόπο.

Γιατί, βέβαια, Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο σημαίνει ένα τεράστιο δίκτυο υποκαταστημάτων, που τα πλήρωσε ο Ελληνας φορολογούμενος και τώρα ...δεν μπορεί να πάει χαμένο. Πρέπει να βρεθεί ιδιώτης να το εκμεταλλευθεί!

Οσο για τον «κοινωνικό χαρακτήρα» του Ταμιευτηρίου, που μας δηλώνουν ότι θα διατηρηθεί, ας τ' αφήσουν καλύτερα. Ο χιλιοδανεισμένος από ιδιωτικές τράπεζες μέσος Ελληνας γνωρίζει πολύ καλά τον ...κοινωνικό χαρακτήρα των τραπεζικών ΑΕ.

ΔΕΚΑ ΝΕΑ εργοτάξια θα γίνουν στην Αθήνα από το Γενάρη του 2003, μέσα στο χειμώνα, δηλαδή, και ενώ προβλέπεται αρκετά βροχερή χρονιά. Οπως καταλαβαίνετε, το αυτοκίνητο από μέσο μεταφοράς μεταβάλλεται αυτόματα σε ...μέσο βασανισμού (του οδηγού και των επιβατών).

Αλλωστε, διαπιστώσαμε τις τελευταίες μέρες τι μπορεί να κάνει στο κυκλοφοριακό αυτής της πόλης λίγο νεράκι. Εκατοντάδες χιλιάδες αυτοκίνητα (στην πλειοψηφία τους ...ανεξόφλητα) ήταν ακινητοποιημένα επί ώρες.

Φυσικά, με την επί χρόνια στήριξη των κυβερνήσεων, οι εισαγωγείς αυτοκινήτων και οι εταιρίες τα «κονόμησαν» και θα συνεχίσουν ακάθεκτοι να πουλάνε. Για το πού αυτά τα αυτοκίνητα θα παρκάρουν, πού και πώς θα κυκλοφορήσουν, ουδόλως ενδιαφέρονται.

Να είστε βέβαιοι, επίσης, ότι το υπουργείο Μεταφορών θα συνεχίσει να τους στηρίζει, υποβαθμίζοντας τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Κι ας σταματήσουν να επικαλούνται το Μετρό ως έργο επίλυσης του προβλήματος. Αποδείχτηκε πως δεν είναι.


Γρηγοριάδης Κώστας


Κορυφή σελίδας
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ