Τετάρτη 6 Ιούλη 2022
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 5
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΣΤΟΝ ΟΑΣΘ
Νέες απεργιακές κινητοποιήσεις για τη ΣΣΕ και τη βελτίωση του συγκοινωνιακού έργου

Συνεχίζουν τις απεργιακές τους κινητοποιήσεις οι εργαζόμενοι στον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ) για την υπογραφή ΣΣΕ, την επιστροφή των επιδομάτων θέσης ευθύνης και ανθυγιεινού αλλά και για τη βελτίωση του συγκοινωνιακού έργου με μαζικές προσλήψεις και ανανέωση του στόλου των οχημάτων, ενάντια στην ιδιωτικοποίηση των αστικών συγκοινωνιών.

Στο πλαίσιο αυτό, χτες πραγματοποίησαν 6ωρη στάση εργασίας ενώ συνεχίζουν τις επόμενες μέρες με νέες στάσεις και απεργίες.

Συγκεκριμένα, το Συνδικάτο τους έχει προκηρύξει στάσεις εργασίας για αύριο, Πέμπτη, από τις 10 π.μ. μέχρι τις 4 μ.μ. Επίσης τις ίδιες ώρες τη Δευτέρα 11/7, την Παρασκευή 15/7 και την Τετάρτη 20/7. Την Τετάρτη 13/7 προγραμματίζουν στάση εργασίας από την έναρξη της βάρδιας μέχρι τις 9 π.μ. και από τις 9 μ.μ. μέχρι τη λήξη της βάρδιας. Τη Δευτέρα 18/7 και την Παρασκευή 22/7 προγραμματίζουν 24ωρες απεργίες.

Με ανακοίνωσή της η ΔΑΣ ΟΑΣΘ απαντά στην επίθεση που έχει εξαπολύσει η διοίκηση του Οργανισμού εναντίον των εργαζομένων προκειμένου να υπονομεύσει και να δυσφημίσει τον αγώνα τους στον λαό της Θεσσαλονίκης, επικαλούμενη ότι οι κινητοποιήσεις γίνονται για να ταλαιπωρούνται ο κόσμος και η πόλη.

Οπως αναφέρει μεταξύ άλλων η ΔΑΣ, «τους επιβάτες και τον κόσμο τον ταλαιπωρούν εδώ και τουλάχιστον 8 χρόνια διαχρονικά οι πολιτικές όλων των διοικήσεων του ΟΑΣΘ και όλων των κυβερνήσεων που άφησαν ρημάδι και παρόπλισαν τον ιδιόκτητο στόλο του Οργανισμού, εκχώρησαν συγκοινωνιακό έργο στους ιδιώτες (ΚΤΕΛ), νοίκιασαν πανάκριβα οχήματα που δεν πληρούν τις προδιαγραφές για να κυκλοφορούν με ασφάλεια στους δρόμους και όλα αυτά με κόστος άνω των 35 εκατ. ευρώ τον χρόνο, ενώ με τα ίδια λεφτά και χωρίς την εμπλοκή των ιδιωτών ο Οργανισμός θα μπορούσε να προσφέρει πολύ καλύτερες υπηρεσίες στον λαό της πόλης».

Ξεκαθαρίζει ότι οι εργαζόμενοι προβάλλουν πλαίσιο διεκδικήσεων για να έχει ο λαός της Θεσσαλονίκης καλή συγκοινωνία, σύγχρονα οχήματα, επάρκεια οδηγών με προσλήψεις, μείωση των αναμονών στις στάσεις, καθαριότητα, συνθήκες ψύξης - θέρμανσης - αερισμού και μέτρα υγιεινής και ασφάλειας μέσα στα λεωφορεία.

Καλεί, για παράδειγμα, τη διοίκηση του ΟΑΣΘ να απαντήσει γιατί κυκλοφορούν λεωφορεία χωρίς κλιματισμό, με αποτέλεσμα την απόσυρσή τους και τις πολύωρες αναμονές στις στάσεις, γιατί υπάρχουν γραμμές με μόνο ένα λεωφορείο ή άλλες (κορμού) με 5 ενώ τον χειμώνα είχαν 16, αλλά και γιατί δεν υπάρχουν οδηγοί να επανδρώσουν τα λεωφορεία... «Ποιος φταίει γι' αυτό, οι οδηγοί ή οι διοικήσεις του ΟΑΣΘ και οι κυβερνήσεις που δημιούργησαν τοξικό εργασιακό περιβάλλον και άνοιξαν την πόρτα των μετατάξεων για να φύγουν 300 άτομα;», σημειώνει η ΔΑΣ.


Κορυφή σελίδας
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ