Παρέμβαση για να μην κλείσουν κανένας τομέας και κανένα τμήμα προσανατολισμού στις ΠΕ Πιερίας και Ημαθίας, αλλά και σε δήμους της Θεσσαλονίκης, έκαναν οι βουλευτές του ΚΚΕ Γιάννης Δελής και Λεωνίδας Στολτίδης, με Ερωτήσεις που κατέθεσαν στην υπουργό Παιδείας, στη Βουλή.
-- Του Τομέα Εφαρμοσμένων Τεχνών - Ειδικότητα Γραφικών Τεχνών, στη Γ' Τάξη, στο 1ο ΕΠΑΛ Κατερίνης, με 8 μαθητές.
-- Το Τμήμα Οικονομίας, στο ΓΕΛ Κορινού, με 7 μαθητές.
-- Το Τμήμα Θετικής Κατεύθυνσης, στο ΓΕΛ Κορινού, με 7 μαθητές.
-- Του τομέα Γεωπονίας, Β' Τάξη, στο ΕΠΑΛ Αλεξάνδρειας.
-- Του τομέα Ηλεκτρολογίας, Β' Τάξη, στο 1ο ΕΠΑΛ Νάουσας.
-- Του τομέα Ηλεκτρολόγων, Γ' Τάξη, στο Εσπερινό ΕΠΑΛ Βέροιας.
-- Ομάδες Προσανατολισμού στα εξής ΓΕΛ: 3ο Γυμνάσιο - Λυκειακά Τμήματα Μενεμένης, 2ο ΓΕΛ Πολίχνης, 4ο ΓΕΛ Πολίχνης, 7ο ΓΕΛ Πολίχνης, 5ο Γυμνάσιο - Λυκειακά Τμήματα Ωραιοκάστρου
-- Τομείς και ειδικότητες στα εξής ΕΠΑΛ: 1ο ΕΠΑΛ Ευόσμου, 1ο ΕΠΑΛ Πολίχνης, 1ο ΕΠΑΛ Κορδελιού, 1ο ΕΠΑΛ Νεάπολης, 1ο ΕΠΑΛ Πολίχνης
-- Τμήματα στα εξής ΕΕΕΕΚ: 2 τμήματα στο ΕΕΕΕΚ Κορδελιού, 1 τμήμα στο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο - Λύκειο (ΙΝΑΑ) στα Πεύκα, 3 τμήματα στο ΕΕΕΕΚ Παύλου Μελά.
-- Στο 3ο Γυμνάσιο Λαγκαδά (Κολχικό) - Λυκειακά Τμήματα, το Τμήμα Θετικών Σπουδών.
-- Στο 4ο Γυμνάσιο Λαγκαδά (Λαγυνά) - Λυκειακά Τμήματα, στη Β' και στη Γ' Τάξη, το Τμήμα Ανθρωπιστικών Σπουδών.
-- Στο ΓΕΛ Ασσήρου, στη Γ' Τάξη, η Ομάδα Οικονομίας. Μάλιστα, μαθητές του ΓΕΛ Ασσήρου ήδη είναι αναγκασμένοι να μετακινούνται από την Ξυλόπολη στην Ασσηρο, η οποία απέχει 23 χλμ. και τώρα ή θα αλλάξουν κατεύθυνση ή θα μετακινούνται σε ακόμα μεγαλύτερη απόσταση καθημερινά.
Οι βουλευτές του ΚΚΕ αναδεικνύουν ότι «η μη έγκριση ολιγομελών τμημάτων προσανατολισμού είναι πολιτική που η κυβέρνηση παρέλαβε από την προηγούμενη του ΣΥΡΙΖΑ και συνεχίζει σήμερα, και αντιμετωπίζει την Παιδεία με όρους οικονομίας και "κόστους - οφέλους", διαιωνίζοντας την αδιοριστία και την υποχρηματοδότησή της».
Τονίζουν ότι «φέτος, εν μέσω πανδημίας, η ανάγκη λειτουργίας κάθε τμήματος προσανατολισμού αποκτάει ακόμα μεγαλύτερη σημασία, τόσο για την απρόσκοπτη διαδικασία στη μάθηση των μαθητών, όσο και για λόγους υγείας. Η μη έγκριση αυτών των τμημάτων θα προκαλέσει αύξηση του αριθμού των μαθητών στα νέα τμήματα που θα δημιουργηθούν».