Τρίτη 7 Ιούλη 2020
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 25
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΑΓΙΑ ΒΑΡΒΑΡΑ, ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ, ΝΙΚΑΙΑ
Λειτουργούν από σήμερα οι σταθμοί Μετρό

Κυβερνητική φιέστα τα χτεσινά εγκαίνια

Τα εγκαίνια των νέων σταθμών του Μετρό, «Αγία Βαρβάρα», «Κορυδαλλός» και «Νίκαια», έκανε χτες απόγευμα η κυβέρνηση, ενόψει της έναρξης λειτουργίας τους από σήμερα το πρωί.

Πρόκειται για σταθμούς των οποίων η δημοπράτηση είχε γίνει το 2008 και η υπογραφή της σύμβασης το 2012 και προβλεπόταν να έχουν ολοκληρωθεί το 2017. Το έργο ακόμη δεν έχει ολοκληρωθεί, αφού υπό κατασκευή βρίσκονται οι σταθμοί «Μανιάτικα», «Πειραιάς» και «Δημοτικό Θέατρο», που αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί το 2022. Οι συρμοί στις νέες στάσεις θα διέρχονται τις ώρες αιχμής ανά 8 λεπτά.

Ο Κυρ. Μητσοτάκης μίλησε για την άνοδο της «αξίας» των περιοχών όπου φτάνει το Μετρό, κάτι που το «λούζονται» κυρίως οι ενοικιαστές σπιτιών και μικρών καταστημάτων. Συνέδεσε μάλιστα τα χτεσινά εγκαίνια με την έναρξη των κατεδαφίσεων στο Ελληνικό, έργο που όπως ισχυρίστηκε, «θα αναβαθμίσει καθοριστικά τη ζωή όλης της Αττικής και θα τονώσει την οικονομική ανάπτυξη ολόκληρης της χώρας». Επιχείρησε επίσης να συνδέσει τα εγκαίνια και με τις διακηρύξεις για μεταφορά των Φυλακών Κορυδαλλού, όπως και τη δημιουργία Μητροπολιτικού Πάρκου στην περιοχή των Λιπασμάτων όπου, όπως είπε, φιλοδοξεί να στήσει και ένα Διεθνές Κέντρο Καινοτομίας, αγνοώντας τα δίκαια αιτήματα του λαού της περιοχής για παράδοσή του ως ελεύθερου χώρου.

Ολα αυτά με εργαλείο τις περιλάλητες Συμπράξεις Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα, ως «προαπαιτούμενο», όπως τις παρουσίασε.

Η παράδοση τμήματος της γραμμής 3 προς τον Πειραιά στάθηκε αφορμή για την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών να διαφημίσει το «έργο» της στην ανάπτυξη των υποδομών μεταφορών στη χώρα, με τον αρμόδιο υπουργό Κ. Καραμανλή να προβάλλει τα 13 δισ. ευρώ που θα μασουλήσουν επιχειρηματικοί όμιλοι για κατασκευές, όπως ο οδικός άξονας Πάτρας - Πύργου και ο ΒΟΑΚ στην Κρήτη, τους οποίους ο λαός θα ξαναπληρώσει για τη χρήση τους. Ο υπουργός επανέλαβε ότι ο τομέας των υποδομών μεταφορών είναι ανάμεσα στα «συγκριτικά πλεονεκτήματα» που διαθέτει η Ελλάδα, η οποία «λόγω της στρατηγικής της θέσης» μπορεί να αναπτύξει τα «logistics» συνολικά - λιμάνια, μεγάλα εμπορευματικά κέντρα κ.λπ. - μπορεί «να εξελιχθεί σε κόμβο υποδομών της ευρύτερης περιοχής», στόχο που χαρακτήρισε «νέα εθνική στρατηγική».


Κορυφή σελίδας
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ