Αντεργατική συμπεριφορά. Διώξεις συνδικαλιστών. Διορισμένα συνδικαλιστικά όργανα. Κατακόρυφη πτώση της ποιότητας των υπηρεσιών. Περικοπές κόστους μέσω χιλιάδων απολύσεων προσωπικού, μειώσεων μισθών, αλλά και μη συντήρησης των υφιστάμενων - φθαρμένων πολλές φορές - τηλεπικοινωνιακών δικτύων. Φροντίδα μόνο για τους μεγάλους πελάτες και αδιαφορία για τους οικιακούς χρήστες. Τα προαναφερόμενα δεν είναι χαρακτηριστικά τηλεπικοινωνιακής επιχείρησης τριτοκοσμικής χώρας, με τεράστια οικονομικά προβλήματα. Ούτε επιχείρησης που λειτουργεί σε χουντοκρατούμενο κράτος. Είναι τα βασικά συστατικά «επιτυχίας» μεγάλων και πολυδιαφημισμένων τηλεπικοινωνιακών εταιριών, που φέρνουν ως παράδειγμα οι...