Είναι αλήθεια ότι ένας ασθενής και με το παραμικρό που θα τον ενοχλήσει, μπορεί να αρχίσει να παραπονείται ή να κάνει καταγγελίες. Αν τα παράπονα έχουν ως αιτίες καταστάσεις της στιγμής, τότε αντιμετωπίζονται...
Χτες η ηγεσία του υπουργείου Υγείας - Πρόνοιας παρουσίασε την Επιτροπή Προστασίας Δικαιωμάτων Ασθενών - η οποία καλώς συγκροτήθηκε - για να εξετάζει μεταξύ των άλλων τα παράπονα και τις καταγγελίες ασθενών. Ομως τα "μεγάλα παράπονα" του ελληνικού λαού για την ...ανθυγιεινή κατάσταση στο δημόσιο σύστημα υγείας δεν πρόκειται να λυθούν από μια Επιτροπή.
Για να σταματήσουν τα παράπονα και να προστατευτούν τα δικαιώματα των ασθενών, πρέπει να διασφαλιστεί το πρώτιστο δικαίωμα: Της δημόσιας και δωρεάν υγείας με ίσες δυνατότητες για τον κάθε πολίτη.
Και επειδή η κυβέρνηση κάνει το ακριβώς αντίθετο, όταν, χτες, ρωτήθηκε ο υπουργός Υγείας για το τι θα κάνει, ώστε να μη ...χρειαστεί να λειτουργήσει η Επιτροπή - δηλαδή να μην έχουν παράπονα οι χρήστες των υπηρεσιών υγείας - ο Κ. Γείτονας μειδιών απάντησε: "Δε ζούμε σε παραδεισένια πολιτεία".
Και από εκεί και πέρα άρχισε η ξύλινη γλώσσα του "εκσυγχρονιστικού" εκθειασμού των κυβερνητικών προσπαθειών, στις οποίες περιλαμβάνεται και η δημόσια συνεδρίαση της Επιτροπής, για να δείξουν πως κάτι γίνεται.