Σάββατο 25 Γενάρη 2003
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 20
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Καθημερινό μαρτύριο για το λαό

Οι σοβαρές ευθύνες της κυβέρνησης για το οξύτατο συγκοινωνιακό και κυκλοφοριακό πρόβλημα αναδείχτηκαν στις συναντήσεις βουλευτών του ΚΚΕ με τη διοίκηση και την Ενωση Εργατοϋπαλλήλων του ΟΑΣΘ

Η επίλυση του συγκοινωνιακού προβλήματος της Θεσσαλονίκης συνδέεται άμεσα με την επίλυση του κυκλοφοριακού προβλήματος. Για να επιλυθεί όμως το κυκλοφοριακό πρόβλημα της Θεσσαλονίκης απαιτείται η κατασκευή όλων των αναγκαίων έργων, όπως μετρό, υποθαλάσσια οδική αρτηρία, τραμ, πάρκινγκ, λεωφορειόδρομοι, κλπ., τα οποία έχει εξαγγείλει η κυβέρνηση, όμως χρόνια τώρα παραμένουν υποσχέσεις. Ετσι και οι όποιες ευθύνες των εμπλεκόμενων φορέων για την ποιότητα των συγκοινωνιών υποσκελίζονται από την ευθύνη της κυβέρνησης, που εξακολουθεί να κοροϊδεύει το λαό της Θεσσαλονίκης, καταδικάζοντάς τον σε ένα καθημερινό συγκοινωνιακό μαρτύριο.

Τα παραπάνω αναδείχτηκαν κατά τη διάρκεια των συναντήσεων που πραγματοποίησαν μέσα στη βδομάδα οι βουλευτές του Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδας Γιώργος Χουρμουζιάδης και Αγγελος Τζέκης με το Συμβούλιο Αστικών Συγκοινωνιών (ΣΑΣΘ), τη διοίκηση του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών (ΟΑΣΘ) και την Ενωση Εργατοϋπαλλήλων του ΟΑΣΘ.

Στις συναντήσεις, εκτός των άλλων, επισημάνθηκε ως πρόβλημα η καθυστέρηση που παρατηρείται στην υλοποίηση ακόμη και των μικρών βελτιωτικών μέτρων που θα μπορούσαν να φέρουν μικρή ανακούφιση, όπως η εκ νέου εξαγγελία του αποκλεισμού κάθε άλλου οχήματος από τις λεωφορειολωρίδες (προκειμένου να μην εγκλωβίζονται τα λεωφορεία στους δρόμους), το αλαλούμ στα ωράρια τροφοδοσίας των καταστημάτων του κέντρου, η έλλειψη χώρων στάθμευσης, ο ανεπαρκής στόλος των λεωφορείων του ΟΑΣΘ, η έλλειψη προσωπικού σε οδηγούς κλπ. Ολα αυτά, σε συνδυασμό με την καθυστέρηση στην υλοποίηση των αναγκαίων υποδομών, στο κέντρο και στην περιφέρεια, αποτελούν παράγοντες που οδηγούν στην ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού και προκαλούν την αγανάκτησή του.

Οι βουλευτές του ΚΚΕ δεσμεύτηκαν να φέρουν τα ζητήματα αυτά στη Βουλή καθώς και το θέμα της καθυστέρησης στην προγραμματισμένη από τη σύμβαση επέκταση του δικτύου του ΟΑΣΘ πέρα από το πολεοδομικό συγκρότημα. Οι προτάσεις του ΣΑΣΘ και του ΟΑΣΘ βρίσκονται ήδη στα χέρια των αρμόδιων υπουργών. Ετσι εξαρτάται από την κυβέρνηση το πότε θα αποκτήσουν πρόσβαση στην αστική συγκοινωνία και περιοχές όπως τα Κουφάλια, η Νεοχωρούδα, ο Λαγκαδάς, η Σουρωτή κ.ά.

Μπροστά σε αυτή την κατάσταση, «προβάλλει ολοκάθαρα ότι προοπτική για την οριστική λύση του προβλήματος μπορεί να υπάρξει μέσα από την εφαρμογή της πρότασης του ΚΚΕ για τις συγκοινωνίες, οι οποίες ως κοινωνικό αγαθό πρέπει να παρέχονται από ενιαίο δημόσιο φορέα. Πρόταση, η εφαρμογή της οποίας πρέπει να διεκδικηθεί από όλους τους φορείς και το λαό της Θεσσαλονίκης», σημείωσε ο Α. Τζέκης.


Κορυφή σελίδας
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ