Και δεύτερος μάρτυρας, συνάδελφος μάλιστα των κατηγορουμένων πιλότων της Ολυμπιακής Αεροπορίας, επιρρίπτει τις ευθύνες για την τραγωδία του πρωθυπουργικού «Φάλκον» στον κυβερνήτη του Ι. Ανδρουλάκη. O πιλότος Γ. Κανέλιας, αντιπρόεδρος τότε της Ενωσης Χειριστών Πολιτικής Αεροπορίας και εξεταστής, καταθέτοντας χτες στο δικαστήριο, μίλησε για «ελλιπέστατη εκπαίδευση» των συγκεκριμένων πιλότων στα συστήματα του «Φάλκον» και υπαινίχθηκε την ύπαρξη πλαστογραφημένων εγγράφων σε σχέση με την εκπαίδευση που είχαν.
Συνεχίζοντας την κατάθεσή του, ο ίδιος μάρτυρας, απέδωσε το τραγικό δυστύχημα στη μεγάλη ταχύτητα του αεροσκάφους και επισήμανε πως όταν ανάβει η ένδειξη «πιτς φιλ» η ταχύτητα πρέπει να μειωθεί. Αν συνέβαινε αυτό, είπε, οι δυνάμεις που θα επενεργούσαν θα ήταν μικρότερης ισχύος και τα αποτελέσματα ηπιότερα. Υποστήριξε, επίσης, ότι παραβιάστηκε από τον κυβερνήτη η αρχή της πτητικής, σύμφωνα με την οποία δε γίνεται επέμβαση στο χειριστήριο αν προηγουμένως δεν απεμπλακεί ο αυτόματος πιλότος. Η επέμβαση όμως που αυτός έκανε, για κάθοδο από τα 15.000 πόδια στα 5.000 - όπως του είχε ζητήσει ο πύργος ελέγχου στο Βουκουρέστι - χωρίς την απεμπλοκή του αυτόματου πιλότου, προκάλεσε αντίθετη κίνηση στο αεροσκάφος και ταλαντώσεις στους τρεις άξονές του. Κατόρθωσε δε, τελικά, να το προσγειώσει επειδή μόνο ένα τέτοιο αεροσκάφος θα μπορούσε να αντέξει τόση ταλαιπωρία και να μη διαλυθεί. Η δίκη συνεχίζεται.