Σουμάχερ - Μπαριτσέλο το 1-2 για τη Φεράρι στην Ιμολα
Sportidea |
Ο αγώνας έμοιαζε σαν επανάληψη των κατατακτήριων δοκιμών, όπου και φάνηκε η μεγάλη διαφορά ανάμεσα στις Φεράρι και τους ανταγωνιστές της, αλλά και όλους τους υπόλοιπους που κυριολεκτικά έτρεχαν σε άλλον αγώνα, κάτι που φαίνεται και από τους τερματισμούς με διαφορά ένα γύρο και βάλε. Ενδεικτικά, 17``,9 χώριζαν τον Μπαριτσέλο από τον Σουμάχερ (θα ήταν 10`` αν δεν έκαναν λάθος οι μηχανικοί στα πιτ), ο Ραλφ Σουμάχερ τερμάτισε τρίτος 19``,755 πίσω από τον αδελφό του, ο Μοντόγια 44``,725 και ο Μπάτον στο 1'.23``,395 μόλις και μετά βίας γλίτωσε το ντουμπλάρισμα. Κάτι που δεν απέφυγε ο Κούλθαρντ, που τερμάτισε έκτος, αλλά ένα γύρο πίσω.
Η χαρά των τιφόζι βέβαια δεν μπορεί να σκεπάσει την ανησυχία των φίλων της Φόρμουλα 1, που βλέπουν ότι η απόλυτη κυριαρχία οποιασδήποτε ομάδας αφαιρεί από το πρωτάθλημα την ανταγωνιστικότητα και άρα και το ενδιαφέρον. Η F 2002, το νέο μονοθέσιο των Ιταλών, εμφανίστηκε όχι απλά δυνατό, αλλά και αξιόπιστο. Αν δε βάλει το χέρι του ο Θεός της Φόρμουλα 1, με τα συνήθη απρόοπτα, τότε δεν έχουν άδικο όσοι μιλούν για μια πρόωρη κατάκτηση του τίτλου από τον Μίχαελ Σουμάχερ, κάτι που θα τον τοποθετήσει δίπλα στον Χουάν Μανουέλ Φάτζιο με τα πέντε πρωταθλήματα.
Sportidea |
Από την Renault, που έδειξε σταθερή, δεν μπορεί να περιμένει κανείς πολύ περισσότερα, ενώ για τα δύο Toyota εγκατέλειψαν από προβλήματα στη μετάδοση, κάτι που δεν πρέπει να εκπλήσσει κανέναν όσο και αν η ομάδα τα κατάφερε να πάρει βαθμούς με την εμφάνισή της στις πίστες. Οι ελπίδες των Jordan και Bar βρίσκονται στα χέρια των μηχανικών της Honda, από όπου και περιμένουν δυνατότερους κινητήρες, ώστε να κάνουν εμφανίσεις αντίστοιχες με την ιστορία τους στις πίστες.
Sportidea |