Κυριακή 1 Αυγούστου 1999
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 30
Ο Ιρβάιν τη νίκη μετά τον "εμφύλιο" στη Μακλάρεν

Κάτι τρέχει με τους "δεύτερους" στη Φόρμουλα-1. Ο Εντι Ιρβάιν έγινε πρώτος, μετά την υποχρεωτική απουσία, λόγω τραυματισμού, του Μίκαελ Σουμάχερ, οδηγός της Φεράρι και πήρε μια ανέλπιστη νίκη στην Αυστρία. Για την πρωτιά χρειάστηκε βέβαια, εκτός της εκπληκτικής στρατηγικής της Φεράρι, και η εξουδετέρωση του φαβορί, Μίκα Χάκινεν, από τον ομόσταυλό του στη Μακλάρεν - Μερσεντές, Ντέιβιντ Κούλθαρντ.

Στην πίστα Α1 Ρινγκ όλα έμοιαζαν κομμένα και ραμμένα στα μέτρα του Χάκινεν και της Μακλάρεν. Στα δοκιμαστικά ήταν ταχύτεροι, ο Σουμάχερ στο νοσοκομείο και ο αντικαταστάτης του, Μίκα Σάλο, κάπου στην τέταρτη σειρά της εκκίνησης. Το πράσινο βρήκε το δεύτερο οδηγό της Μακλάρεν, τον Κούλθαρντ, "κολλημένο" πίσω από τον Χάκινεν, και τον "εχθρό" Εντι Ιρβάιν να βρίσκεται τέταρτος πίσω και από τον Μπαριτσέλο, ο οποίος φέρεται και ο πιθανότερος αντικαταστάτης του στη Φεράρι, μετά το τέλος της σεζόν.

Ολα άλλαξαν στην πρώτη στροφή. Ο Κούλθαρντ εμβόλισε τον Χάκινεν, και τον έστειλε για επισκευές στα πιτς. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής "το βρήκε" από εκεί που δεν το περίμενε, και από πρώτος βρέθηκε κυριολεκτικά τελευταίος. Ο Κούλθαρντ βρέθηκε πρώτος και μάλιστα δημιούργησε διαφορά 14 δευτερολέπτων. Ο Ιρβάιν προσπαθούσε και άρχισε να χαμογελά όταν ο Μπαριτσέλο τού "άδειασε τη γωνιά".

Εκεί ο Κούλθαρντ πρέπει να κατάλαβε τι σημαίνει να σε καταστρέφει η ομάδα σου. Μπήκε πρώτος στα πιτς και βγήκε δεύτερος, με διαφορά 3,5 δεύτερα από τον Ιρβάιν, που βρισκόταν ανέλπιστα πρώτος. Ο αγώνας από κει και πέρα εξελίχθηκε σε ένα κυνηγητό. Τελικά ο Ιρβάιν με διαφορά ενός αυτοκινήτου πήρε τη νίκη. Κούλθαρντ και Χάκινεν ακολούθησαν με τους Φρέντσεν, Βουρτζ και Ντενίζ να συμπληρώνουν την εξάδα.

Ο Κούλθαρντ ζήτησε συγνώμη, ο Χάκινεν τη δέχτηκε, αλλά το αποτέλεσμα είναι ότι ο Ιρβάιν πλησίασε στους δύο βαθμούς διαφορά και ο τίτλος είναι πλέον ανοιχτός. Ο Μίκα Σάλο στην πρώτη του εμφάνιση με τη Φεράρι τερμάτισε ένατος, κάτι μάλλον καλό αν αναλογιστεί κανείς ότι πέρασε αρκετή ώρα στα πιτς, αφού κατέστρεψε την εμπρός αεροτομή όταν χτύπησε τον Χέμπερτ.

Σήμερα πραγματοποιείται το γερμανικό γκραν πρι στο Χόκενχάιμ, και η Φεράρι ελπίζει να μείνει πρώτη στους κατασκευαστές, αφού η Μακλάρεν μείωσε σε 2 βαθμούς τη διαφορά.


Κορυφή σελίδας
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ