Με τροπολογία στο πολυνομοσχέδιο κατατέθηκαν οι αλλαγές στον υπολογισμό των τελών κυκλοφορίας των ΙΧ αυτοκινήτων και των μοτοσικλετών. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι η τελική σούμα διογκώνεται κατά 13 εκατ. ευρώ σε σχέση με τα αντίστοιχα κρατικά έσοδα για το έτος 2015.
Ειδικότερα:
-- Αυξήσεις 4,55% έως 6,67% στα τέλη κυκλοφορίας για ΙΧ αυτοκίνητα πάνω από 1.357 κυβικά εκατοστά, που ταξινομήθηκαν και κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά από το 2006 και μέχρι την 30/10/2010, δηλαδή για αυτοκίνητα μεσαίου και μεγάλου κυβισμού παλαιότητας 5 έως 10 ετών.
-- Κατάργηση της απαλλαγής από τα τέλη κυκλοφορίας για αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν και τέθηκαν σε κυκλοφορία για πρώτη φορά στην Ελλάδα μετά την 31/10/2010 και τα οποία εκπέμπουν ρύπους από 90 έως και 100 γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο. Τα τέλη κυμαίνονται από 81 μέχρι 90 ευρώ.
-- Αύξηση των τελών κυκλοφορίας για αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν από την 1/11/2010 και μετά και εκπέμπουν ρύπους πάνω από 100 γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο. Τα ετήσια τέλη που ήδη πληρώνουν οι κάτοχοι αυτών των αυτοκινήτων αυξάνονται κατά 10 έως και 50 ευρώ ή κατά 8,88% έως 9,4%.
-- Μειώσεις κατά 4,55% στα τέλη κυκλοφορίας για τα ΙΧ αυτοκίνητα πάνω από 1.928 κυβικά εκατοστά που ταξινομήθηκαν και κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά στην Ελλάδα από το 2001 έως το 2005.
-- Μειώσεις κατά 5,66% - 6,82% στα τέλη κυκλοφορίας για τα ΙΧ αυτοκίνητα πάνω από 1.357 κυβικά εκατοστά που ταξινομήθηκαν και κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά πριν το 2001.