Κονδύλι 825 δισ. δρχ. μέχρι το 2006 από τα κοινοτικά ταμεία ανακοίνωσε ότι εξασφάλισε ο υπουργός Μεταφορών - Επικοινωνιών Χρ. Βερελής, για το «Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Σιδηρόδρομοι, Αστικές Συγκοινωνίες και Αεροδρόμια».
Πρόκειται για έργα που πρέπει να γίνουν όχι με γνώμονα την ανάπτυξη των σιδηροδρομικών μεταφορών στη χώρα, αλλά ενόψει της «απελευθέρωσης» και αυτού του τομέα. Αλλωστε είναι γνωστό ότι το σχέδιο της κυβέρνησης προβλέπει την εγκατάλειψη του δικτύου της Πελοποννήσου και άλλων μικρότερων δικτύων και την ανάπτυξη μόνο του κεντρικού άξονα Αθήνας - Θεσσαλονίκης - Ευζώνων, που αποτελεί το φιλέτο και στο οποίο θα μπορούν να δρομολογούν αμαξοστοιχίες ιδιωτικές εταιρίες.
Οπως ανακοινώθηκε, ο συνολικός προϋπολογισμός του προγράμματος ανέρχεται σε 1,65 τρισ. δρχ. και η συμμετοχή του Ευρωπαϊκού Ταμείου Περιφερειακής Ανάπτυξης και του Ταμείου Συνοχής είναι 50% (δηλαδή 825 δισ. δρχ.).
Στρατηγικός στόχος του προγράμματος είναι η κατασκευή διπλής σιδηροδρομικής γραμμής στους άξονες Αθήνα - Θεσσαλονίκη και Αθήνα - Πάτρα, ενώ βασικός στόχος είναι η ανάπτυξη προαστιακού σιδηροδρόμου από Πειραιά - Αθήνα προς Ελευσίνα, Κόρινθο, Θήβα, Χαλκίδα και Αεροδρόμιο Σπάτων.
Τέλος, από το υπουργείο ανακοινώθηκε ότι θα εκπονηθεί «Στρατηγική Μελέτη Μεταφορών Αττικής», η οποία θα λαμβάνει υπόψη όλα τα μεταφορικά, όσα υπάρχουν, κατασκευάζονται ή προγραμματίζοντα, όπως είναι το τραμ, οι επεκτάσεις του μετρό της Αθήνας, ο προαστιακός σιδηρόδρομος κ.ά.