Τετάρτη 4 Μάη 2011
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 32
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ - ΣΥΡΟΥ
Σε ρόλο συνήγορου της εργοδοσίας η πλειοψηφία της ΓΣΕΕ

Καταγγελία της Γραμματείας Μετάλλου του ΠΑΜΕ

Aπό κινητοποίηση των εργαζομένων στα Ναυπηγεία Ελευσίνας τον περασμένο Μάρτη
Aπό κινητοποίηση των εργαζομένων στα Ναυπηγεία Ελευσίνας τον περασμένο Μάρτη
Σε ρόλο συνήγορου της εργοδοσίας των Ναυπηγείων Ελευσίνας και Σύρου εμφανίζεται η πλειοψηφία της ΓΣΕΕ και με επιστολή της προς τον πρωθυπουργό ζητά την παρέμβασή του προκειμένου να δοθούν εγγυήσεις του ελληνικού Δημοσίου για την ανάληψη δανείου από τις τράπεζες, αλλά και να αρχίσει το πρόγραμμα των φρεγατών «Fremm» μέσω της διακρατικής συμφωνίας Ελλάδας - Γαλλίας, από το οποίο πρόγραμμα στα Ναυπηγεία Ελευσίνας οι Γάλλοι θα αναθέσουν υποκατασκευαστικό έργο.

Σε ανακοίνωσή της η Γραμματεία Μετάλλου του ΠΑΜΕ «καταγγέλλει την πλειοψηφία της ΓΣΕΕ που με απύθμενο θράσος παρεμβαίνει στον πρωθυπουργό σαν οικονομικός του σύμβουλός και του ζητάει για τα Ναυπηγεία Ελευσίνας και Σύρου:

Να προσδιορίσει την έναρξη του προγράμματος κατασκευής των φρεγατών FREMM. Εδώ - σημειώνει η Γραμματεία - λειτουργούν σαν ατζέντηδες της γαλλικής πολυεθνικής DCNS που της έχουν αναθέσει το πρόγραμμα FREMM (ύψους 3,5 δισ. ευρώ). Γιατί, όπως επικαλούνται, η DCNS θα αναθέσει υποκατασκευαστικό έργο στα Ναυπηγεία ύψους 27,2 εκατομμυρίων ευρώ και προτίθεται να συμμετέχει στο μετοχικό κεφάλαιο των Ναυπηγείων Ελευσίνας με επένδυση 20 εκατ. ευρώ.

Επίσης ζητάνε από τον πρωθυπουργό οι συμβιβασμένες πλειοψηφίες, το ΥΠΕΘΑ να προχωρήσει σε διακανονισμό για το πρόγραμμα της πυραυλακάτου για να εξοφληθούν οι προμηθευτές και να τσεπώσει η εργοδοσία τα υπόλοιπα 88 εκατομμύρια (χρήματα που πρέπει να δοθούν τα επόμενα χρόνια).

"Εισηγούνται" επίσης στον πρωθυπουργό μέχρι την έναρξη ναυπήγησης των φρεγατών την παροχή εγγύησης του Δημοσίου προς τα Ναυπηγεία για άντληση δανείου από εμπορικές τράπεζες ύψους 20-25 εκατ. ευρώ!»...

Και η Γραμματεία Μετάλλου του ΠΑΜΕ θέτει τα εξής ερωτήματα:

  • «Το ότι το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ είναι υπεύθυνοι για τη σημερινή κατάσταση όχι μόνο για τα Ναυπηγεία Ελευσίνας, αλλά και για την υπόλοιπη Ναυπηγική βιομηχανία, δεν τους λέει τίποτα;
  • Το ότι ο ελληνικός λαός και οι εργαζόμενοι έχουν χρυσοπληρώσει όλα αυτά τα χρόνια τους ιδιοκτήτες των Ναυπηγείων Ελευσίνας και Σκαραμαγκά με αυτά τα αποτελέσματα, δεν τους λέει τίποτα;
  • Το ότι η εργοδοσία του Ναυπηγείου (Ταβουλάρης) έχει προσφύγει στο άρθρο 99 του πτωχευτικού κώδικα και έχει τους εργαζόμενους απλήρωτους (με προκαταβολές τους πληρώνει) την πλειοψηφία της ΓΣΕΕ λίγο τη νοιάζει...

Η αγωνία της είναι μην καθυστερήσουν τα "τρωκτικά" των εξοπλιστικών προγραμμάτων στο "γεύμα τους". Το ότι αυτό το διάστημα παίζονται χοντρά παιχνίδια στις πλάτες των εργαζομένων από κυβέρνηση - εργοδοσία, με τις ευλογίες της Ευρωπαϊκής Ενωσης και των πολυεθνικών, δεν τους λέει τίποτα»... Και η Γραμματεία καταλήγει:

«Για το ΠΑΜΕ, λύση προς όφελος των εργαζομένων είναι η επαναφορά των Ναυπηγείων Ελευσίνας και Σύρου σε κρατική ιδιοκτησία, με προοπτική το Δημόσιο Ενιαίο Φορέα Ναυπηγικής Βιομηχανίας.

Μόνο τότε οι εργαζόμενοι και των συγκεκριμένων Ναυπηγείων, αλλά και όλης της Ναυπηγικής βιομηχανίας θα πάψουν να νιώθουν ανασφάλεια, μόνο τότε τα Ναυπηγεία της χώρας μας θα γίνουν λαϊκή περιουσία και θα λειτουργούν προς όφελος και των εργαζομένων και της λαϊκής οικονομίας».


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ