Είναι γνωστό ότι η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για την κατασκευή του αεροδρομίου στα Σπάτα, που εγκρίθηκε το 1993, δηλαδή δύο χρόνια πριν ξεκινήσουν οι εργασίες κατασκευής του, ήταν διάτρητη. Τώρα αποκαλύπτεται ότι και η μελέτη χαρτογράφησης του θορύβου του Διεθνούς Αεροδρομίου που πρόκειται να εγκρίνει το ΥΠΕΧΩΔΕ, είναι εξίσου διάτρητη και δεν πρόκειται η ιδιωτική εταιρεία που το λειτουργεί να πάρει τα αναγκαία μέτρα, ώστε οι κάτοικοι των γύρω δήμων να σταματήσουν να υποφέρουν. Ειδικότερα, μεταξύ άλλων:
Τελικά και η σημερινή κυβέρνηση της ΝΔ, όπως και η προηγούμενη του ΠΑΣΟΚ, που υπέγραψε τη διαβόητη «σύμβαση παραχώρησης» με το γερμανικό όμιλο «Χόχτιφ», έχουν βαλθεί να εξυπηρετήσουν μόνο την τεράστια κερδοφορία του. Δε διστάζουν ακόμη και να παρουσιάσουν το αεροδρόμιο ως ...«αθόρυβο»!