Σάββατο 21 Μάρτη 2009
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 5
ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ
«Αθόρυβο» ... αεροδρόμιο!

Είναι γνωστό ότι η Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων για την κατασκευή του αεροδρομίου στα Σπάτα, που εγκρίθηκε το 1993, δηλαδή δύο χρόνια πριν ξεκινήσουν οι εργασίες κατασκευής του, ήταν διάτρητη. Τώρα αποκαλύπτεται ότι και η μελέτη χαρτογράφησης του θορύβου του Διεθνούς Αεροδρομίου που πρόκειται να εγκρίνει το ΥΠΕΧΩΔΕ, είναι εξίσου διάτρητη και δεν πρόκειται η ιδιωτική εταιρεία που το λειτουργεί να πάρει τα αναγκαία μέτρα, ώστε οι κάτοικοι των γύρω δήμων να σταματήσουν να υποφέρουν. Ειδικότερα, μεταξύ άλλων:

  • Την ανάθεση της μελέτης θορύβου αεροσκαφών, την έχει αναθέσει ο ίδιος ο ...ελεγχόμενος, δηλαδή η εταιρεία του Διεθνούς Αεροδρομίου!
  • Η μελέτη δεν καλύπτει όλες τις περιοχές που θίγονται από το θόρυβο του αεροδρομίου.
  • Χρησιμοποιούνται πληθυσμιακά μεγέθη του 2001, που δεν ανταποκρίνονται στη σημερινή πραγματικότητα.
  • Ως προς τα επιτρεπόμενα όρια του θορύβου, ειδικότερα τη νύχτα, λαμβάνονται υπόψη πολύ υψηλότερα επίπεδα από αυτά που θέτουν διεθνείς οργανισμοί, όπως η Παγκόσμια Οργάνωση Υγείας κ.ά.

Τελικά και η σημερινή κυβέρνηση της ΝΔ, όπως και η προηγούμενη του ΠΑΣΟΚ, που υπέγραψε τη διαβόητη «σύμβαση παραχώρησης» με το γερμανικό όμιλο «Χόχτιφ», έχουν βαλθεί να εξυπηρετήσουν μόνο την τεράστια κερδοφορία του. Δε διστάζουν ακόμη και να παρουσιάσουν το αεροδρόμιο ως ...«αθόρυβο»!


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ