«...Εβεβαίωσαν σ' αυτά εν γνώσει τους ψευδώς ότι είχαν γίνει σχετικές επιθεωρήσεις του πλοίου και ότι αυτό πληρούσε τις προϋποθέσεις εκδόσεως των πιστοποιητικών ασφαλείας και αξιοπλοΐας του, με συνέπεια να παρασχεθεί η δυνατότητα ναυλώσεως του εν λόγω πλοίου και γενικά πλεύσεώς του, με αποτέλεσμα την 3η Σεπτεμβρίου 1994, αυτό, λόγω ακριβώς των φθορών, ελαττωμάτων και γενικά της κακής καταστάσεως από απόψεως αντοχής και ασφάλειας, να βυθιστεί ενώ έπλεε έμφορτο στο μέσο περίπου του Ν. Ατλαντικού, παρασύροντας στο βυθό τα 24 μέλη του πληρώματός του». «...Ειδικότερα, κατά τους προαναφερομένους χρόνους, με φορτικότητα, πειθώ, παραινέσεις, υποσχέσεις και συμβουλές παρότρυνε τους συγκατηγορουμένους του... και έπεισε αυτούς να εκδώσουν τα πιο πάνω αναφερόμενα έξι ψευδή κατά περιεχόμενο πιστοποιητικά και να τελέσουν έτσι με πρόθεση το έγκλημα της ψευδούς βεβαιώσεως κατ' εξακολούθηση...».
Αυτά γράφουν, ανάμεσα σε πολλά άλλα, τα κατηγορητήρια ενάντια σε στελέχη του «Ελληνικού Νηογνώμονα», σχετικά με το ναυάγιο του φορτηγού πλοίου «Αϊρον Αντώνης». Και η δίκη, βέβαια, για μια ακόμη φορά δεν έγινε χτες, αφού και πάλι αναβλήθηκε. Η κυβέρνηση και ο υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας, όμως, τι περιμένουν, για να σταματήσουν αμέσως τη λειτουργία του ιδιωτικού «Νηογνώμονα»; Μήπως χρειάζονται και άλλα ναυάγια, για να πάρουν τα απαραίτητα μέτρα;