Παρασκευή 19 Οχτώβρη 2007
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 12
ΕΡΓΑΤΙΚΑ
ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΠΛΟΙΩΝ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Ακαρπες οι έρευνες για τον Κύπριο καπετάνιο

Ακαρπες είναι μέχρι τώρα οι έρευνες για την ανεύρεση του αγνοούμενου Κύπριου καπετάνιου του ελληνικού φορτηγού πλοίου «DIAMOND 1». Το πλοίο βούλιαξε προχτές το μεσημέρι, μέσα σε λίγα λεπτά, 700 μέτρα μακριά από τον ντόκο του εμπορικού λιμανιού της Θεσσαλονίκης, ύστερα από σύγκρουσή του με το φορτηγό πλοίο «DUBAI GUARDIAN» με σημαία Παναμά. Στο σημείο του ναυαγίου, από προχτές το μεσημέρι, επιχειρούν δύτες, προσωπικό της ΕΜΑΚ και του Λιμενικού Σώματος, προκειμένου να βρεθεί ο καπετάνιος.

Το ελληνικό φορτηγό πλοίο, με 7 άτομα πλήρωμα και έναν επιβάτη, φέρεται να ανήκει στην εταιρεία «Πασίφικ Μαρίν» και ήταν 34 ετών (έτος κατασκευής 1974). Είχε αποπλεύσει από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης φορτωμένο με 1.470 τόνους φυσικού λιγνίτη. Από τη σύγκρουση προκύπτει θέμα για την έλλειψη πλοηγού από το «DIAMOND 1» - στο άλλο πλοίο υπήρχε πλοηγός - αλλά και για τα συστήματα ρύθμισης και ελέγχου της ασφάλειας της ναυσιπλοΐας στο λιμάνι.

Στη θαλάσσια περιοχή όπου βρίσκεται το ναυαγισμένο πλοίο, το οποίο είναι σε μόλις 15 μέτρων βάθος, έχει αναπτυχθεί πλωτό φράγμα για την αποφυγή πιθανής ρύπανσης από τα καύσιμά του. Οι αρμόδιοι, ωστόσο, δε γνωρίζουν ποια θα είναι η αντίδραση του λιγνίτη. Πάντως, ο υπουργός Μακεδονίας - Θράκης Μ. Τζίμας, από την πρώτη στιγμή του ναυαγίου, προσπάθησε να πείσει ότι δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας, γιατί, όπως δήλωσε, «ο λιγνίτης που μετέφερε το σκάφος δεν είναι τοξικός. Απλώς, κατακάθεται στο βυθό».

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
Φταίνε τα κέρδη και όχι ο βράχος(2007-11-03 00:00:00.0)
Μοιραία η έλλειψη πλοηγού στα μικρά πλοία(2007-10-18 00:00:00.0)

Κορυφή σελίδας
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ