Τετάρτη 28 Μάρτη 2007
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 4
ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ
Οι θυγατροποιήσεις του ΟΣΕ

Ικανοποιημένος δηλώνει ο υπουργός Μεταφορών - Επικοινωνιών, Μ. Λιάπης, από την πορεία «αναδιοργάνωσης» του ΟΣΕ, που άρχισε επί κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ και «αυτή την περίοδο λύνονται και οι τελευταίες εκκρεμότητες».

Το ΠΑΣΟΚ εγκαινίασε τις ...θυγατροποιήσεις στον Οργανισμό και τώρα η ΝΔ προχωρά στο επόμενο στάδιο. Οπως είπε χτες ο υπουργός, τις προσεχείς βδομάδες υπογράφεται η συμφωνία - πλαίσιο μεταξύ ΕΔΙΣΥ (θυγατρική εταιρεία για την υποδομή) και ΤΡΑΙΝΟΣΕ (θυγατρική για την εκμετάλλευση του δικτύου). Τι σημαίνει αυτό; Σημαίνει ότι διαχωρίζεται η υποδομή από την εκμετάλλευση. Και η μεν υποδομή παραμένει στην ευθύνη του κράτους, με τεράστιο κόστος συντήρησης, ενώ η εκμετάλλευση του δικτύου «ανοίγει» για τους ιδιώτες, για να «θησαυρίζουν». Σήμερα η πρόσβαση ιδιωτών στη σιδηροδρομική υποδομή επιτρέπεται μόνο για εμπορευματικούς σκοπούς, ενώ από το 2010 θα επιτρέπεται και για την εκτέλεση μεταφορικού έργου.

Ε, πώς να μη νιώθει υπερήφανος ο υπουργός όταν δίνει λύσεις προς όφελος των ιδιωτικών κεφαλαίων...

Ο υπουργός έκανε λόγο και για την ακίνητη περιουσία του ΟΣΕ, η οποία ανέρχεται σε περίπου 5,5 δισ. ευρώ! Και στην περίπτωση αυτή ανέφερε ότι νιώθει υπερήφανος που επί των ημερών του καταγράφηκε επιτέλους αυτή η «αμύθητη» περιουσία. Το ΠΑΣΟΚ την άρχισε και αυτή την καταγραφή, αλλά δεν πρόλαβε να την ολοκληρώσει. Το ΠΑΣΟΚ ήθελε αλλά δεν πρόλαβε, η ΝΔ σήμερα θέλει και προωθεί την «αξιοποίηση» της περιουσίας του ΟΣΕ. Και οι δύο για το χατίρι του μεγάλου κεφαλαίου.


Κορυφή σελίδας
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ