Διαπίστωσαν, επίσης, ότι οι μολότοφ φτιάχτηκαν μέσα στο Πολυτεχνείο. Πώς το διαπίστωσαν; Ηταν μέσα; Συμμετείχαν στην κατασκευή; Μήπως αυτοκαρφώνονται στην αγωνία τους; Το πιο καλό είναι ότι μέτρησαν ακριβώς 7 όλους κι όλους να κρατάνε ρόπαλα και να επιτίθενται σε αστυνομικούς. Αλλά στη συνέχεια, λέει, τους έχασαν μέσα στο πλήθος... αφού, όμως, πρώτα, διαπίστωσαν ότι δεν ήταν αναρχικοί!
Κι έπειτα ήρθαν οι μέλισσες... Για την ακρίβεια βγήκε ο Παπαδόπουλος του ΠΑΣΟΚ και κατήγγειλε αυστηρά την κυβέρνηση γιατί δε συνέλαβε τους ταραξίες. Τον είχε προλάβει ο πρόεδρος των εμπόρων, που ζήτησε μια και καλή απαγόρευση των διαδηλώσεων...
Το γνωστό παπαγαλάκι ανακάλυψε σοβιέτ στις σχολές! Αυτοαποκαλύπτεται. Αυτό που τους ενοχλεί είναι ότι πράγματι η σύγκρουση με αυτή την πολιτική οδηγεί τις συνειδήσεις σε άλλους δρόμους, επικίνδυνους για το κεφάλαιο. Κι ένα στοχοπροσηλωμένο παπαγαλάκι δεν μπορεί παρά να καταγγείλει αυτό ακριβώς. Απυλος, λοιπόν, ο «στόμας» του ξερνάει κι όποιον πάρει η μπόχα.
Ωραίοι εκεί στο ΠΑΣΟΚ. Το πρόβλημα, λένε, δεν είναι το τι πιστεύουμε και τι αποφασίζουμε. Το πρόβλημα είναι ότι τα μαθαίνει ο κόσμος και μας παίρνει με τις ντομάτες. Ομως τα πράγματα γίνονται γνωστά την ώρα της πράξης. Οπου είτε χτες ως κυβέρνηση, είτε σήμερα ως αντιπολίτευση, το ΠΑΣΟΚ πράττει - δε διακηρύσσει μόνο - καθετί με ένα και μόνο στόχο: να αυξάνουν τα κέρδη του κεφαλαίου. Ο κοινός θεός με τη ΝΔ ονομάζεται ανταγωνιστικότητα. Μια ματιά στα κείμενα που δημοσιοποίησε χτες το ΙΣΤΑΜΕ, για να χρησιμοποιηθούν τις επόμενες μέρες ως υποστήριξη των θέσεων του ΠΑΣΟΚ, δείχνει ότι αυτό το κόμμα υπερασπίζει με νύχια και με δόντια τη στρατηγική της Λισαβόνας. Μια ματιά στην προχτεσινή απόφαση των υπουργών Εργασίας δείχνει πως ένα κείμενο - το ίδιο πάντα - αντιγράφεται στα κείμενα του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ. Το ίδιο ακριβώς! Αυτό που λέει πως η εκπαίδευση πρέπει άμεσα να υπηρετήσει την κερδοφορία των επιχειρήσεων!
Ασχετο: Καταπληκτική η Μαρία Γκουλεγκίνα. Από μια σχολή που πλέον δεν υπάρχει. Τα κορίτσια που θέλησαν να συνεχίσουν μετά από αυτήν ασκούνται απλά στην πορνεία. Η Μαρία τα κατάφερε, αλλά η τέχνη της δε φτάνει πια στους εργάτες. Δεν αφαιρεί σε τίποτα αυτό από την τέχνη της. Αντίθετα, το γεγονός έρχεται να μας πει πόσο σπουδαίες είναι κάτι άλλες προσπάθειες. Που αφορούν την Τέχνη από και για τους εργάτες. Μπορεί με τα κριτήρια διαφόρων «σπουδαγμένων» ένας μπογιατζής να μην κάνει υψηλή τέχνη, αλλά κάνει τέχνη. Οποιος πάει στο Καματερό θα καταλάβει περί τίνος πρόκειται.