Σάββατο 24 Φλεβάρη 2007
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 5
ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ
Υποκατάσταση της πρόληψης...

«Εκστρατεία ενημέρωσης Εμβολιασμού», ονομάζει η φαρμακευτική εταιρεία Wyeth Hellas τις τριήμερες εκδηλώσεις (23, 24 και 25 Φλεβάρη 2007) που οργανώνει στο εμπορικό κέντρο του Mall. «Σε ειδικά διαμορφωμένο περίπτερο, το οποίο θα θυμίζει παιδικό δωμάτιο, οι γονείς θα ενημερώνονται με επιστημονικά βίντεο, έντυπα και touch screens, για το εθνικό πρόγραμμα εμβολιασμού και την αξία του», αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Wyeth Hellas.

Ο εμβολιασμός και η σωστή ενημέρωση του πληθυσμού γι' αυτόν αποτελούν στοιχεία ενός δικτύου πρόληψης που μπορεί να διασφαλιστεί και να λειτουργήσει μόνο στο πλαίσιο ενός δημόσιου Πρωτοβάθμιου Συστήματος Υγείας με δωρεάν υπηρεσίες για τους κατοίκους. Μέσα από τον έλεγχο αυτής της οργανωμένης δραστηριότητας θα εντοπίζονται - και θα ευαισθητοποιούνται - οι κατηγορίες του πληθυσμού που θα πρέπει να εμβολιαστούν δωρεάν απ' το κράτος...

Τέτοιες, λοιπόν, εκστρατείες πέρα από καρικατούρα αυτής καθεαυτής της πρόληψης προϊδεάζουν ότι όταν γενικευτεί η εμπορευματοποίηση της Υγείας τότε και όλες οι υπηρεσίες πρόληψης και πρωτοβάθμιας φροντίδας - ίσως - να πωλούνται απ' τα κάθε τύπου Mall και σούπερ - μάρκετς και δε θα χρειάζονται πια Κέντρα Υγείας ή Κέντρα Παιδιού και Οικογένειας.


Κορυφή σελίδας
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ