Οντως, κάποιος θα την πληρώσει ...«χρυσή» αυτήν την ιστορία και μην έχετε αμφιβολία ότι συζητάμε για τον Ελληνα φορολογούμενο. Αλλωστε, δε θα είναι πρώτη φορά...
Οσο για την ανάγκη ύπαρξης εθνικού αερομεταφορέα, αυτά για τους αρμόδιους παραμένουν ψιλά γράμματα.
ΜΕΓΑΛΟ ΤΟ κόστος των συντάξεων, διαπιστώνει ο ΟΟΣΑ και ζητά κίνητρα για την παραμονή των μεγαλύτερων ηλικιακά εργαζομένων στην αγορά εργασίας.
Αυτά ενώ, ήδη, στις ευρωπαϊκές χώρες (και στη δική μας) τα ασφαλιστικά συστήματα έχουν προσαρμοστεί προς το χειρότερο. Γιατί δε λένε ότι θέλουν καταργηθεί η σύνταξη καλύτερα; Να ξέρουμε τι συζητάμε τουλάχιστον.
ΟΛΟ ΝΑ λήξει το θέμα του τέως μας λένε ότι επιδιώκουν και όλο στην επικαιρότητα είναι. Πώς γίνεται αυτό; Ρωτήστε καλύτερα τον υπουργό Οικονομίας και τον κυβερνητικό εκπρόσωπο, που φροντίζουν να κάνουν δηλώσεις επί δηλώσεων...
Να μην τους αδικούμε, βέβαια, ενδιαφέρονται κι άλλοι για το θέμα. Γενικώς, απ' ό,τι καταλαβαίνουμε, τα επιτελεία του δικομματισμού προτιμούν κι έναν πρώην άνακτα στο πολιτικό «παιγνίδι». Ισως, για ποικιλία και μόνον...
Μόνον ο Ακης Τσοχατζόπουλος δε συμμερίζεται την άποψη και συνεχίζει να απορεί, πού στο καλό ανακάλυψαν οι καταναλωτές την ακρίβεια.
Να δείτε, που το υπουργείο Ανάπτυξης και τα επικοινωνιακά στελέχη του θα βάλουν κάτω τα ...μαθηματικά και με τους λογαριασμούς, που μόνον αυτοί ξέρουν να κάνουν, θα μας ...αποδείξουν ότι πληθωρισμός μείον αυξήσεις στους μισθούς μας κάνει διψήφιο νούμερο και, μάλιστα, θετικό για τους εργαζόμενους.
Διότι, ως γνωστόν, αν η πραγματικότητα δεν είναι αυτή που τους βολεύει, τόσο το χειρότερο για την πραγματικότητα.