Παρασκευή 22 Σεπτέμβρη 2023
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 2
ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ
Στο ράφι

Είναι να γελάει κανείς με τα μέτρα Σκρέκα για τις ανατιμήσεις που κάνουν τα σούπερ μάρκετ. Ειδικά με το να διαφημίζει το υπουργείο εκείνες τις αλυσίδες που για έξι μήνες θα πουλούν κάποια προϊόντα με έκπτωση 5%! Στο ερώτημα «γιατί να το κάνει αυτό» μια αλυσίδα, η απάντηση στελεχών του υπουργείου είναι «για να κερδίσει μεγαλύτερο κομμάτι στον ανταγωνισμό». Το κίνητρο είναι δηλαδή να κερδίσει περισσότερους πελάτες και έτσι να ρεφάρει και την όποια χασούρα έχει (που δεν έχει...) από την έκπτωση στην τιμή. Το φαιδρό της υπόθεσης είναι ότι μια έκπτωση 5% είναι σταγόνα στον ωκεανό των ανατιμήσεων που τρέχουν από μήνα σε μήνα. Οι τιμές για την πλειοψηφία των προϊόντων ανεβαίνουν με ρυθμό πολλαπλάσιο της έκπτωσης που διαφημίζει η κυβέρνηση, ενώ τα σούπερ μάρκετ ανακυκλώνουν περίπου τις ίδιες προσφορές, σε συνεννόηση με τους κοινούς προμηθευτές τους, για λόγους προώθησης συγκεκριμένων προϊόντων, διαφήμισης κ.τ.λ. Ας το πάμε όμως παραπέρα: Τι θα κάνει το νοικοκυριό που βλέπει στη σελίδα του υπουργείου ένα προϊόν με ...έκπτωση Σκρέκα σε συγκεκριμένη αλυσίδα; Θα παίρνει σβάρνα τα σούπερ μάρκετ για να ολοκληρώσει τα ψώνια του, αγοράζοντας το φθηνότερο προϊόν σε καθένα από αυτά; Μόνο τη βενζίνη (που έχει φτάσει «στον θεό») να υπολογίσει κανείς, το όποιο όφελος χάθηκε στο πρώτο χιλιόμετρο! Ο,τι κι αν σκαρφιστεί η κυβέρνηση για να κοροϊδέψει τον λαό πως παίρνει μέτρα για την ακρίβεια, τα παραμύθια της θα μένουν απούλητα στο ράφι.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ