Τετάρτη 8 Μάη 2019
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 8
ΙΣΧΥΡΟ ΚΚΕ ΠΑΝΤΟΥ
ΣΩΤΗΡΗΣ ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟΣ
Η συζήτηση για τα έργα πρέπει να ξεκινάει από τα εργατικά δικαιώματα

Περιοδεία στα έργα του μετρό Θεσσαλονίκης πραγματοποίησε ο υποψήφιος περιφερειάρχης

Περιοδεία στα έργα του μετρό Θεσσαλονίκης στο σταθμό «Ανάληψη» πραγματοποίησε το μεσημέρι της Παρασκευής ο υποψήφιος περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας της «Λαϊκής Συσπείρωσης», Σωτήρης Αβραμόπουλος. Εκεί συζήτησε με τους εργαζόμενους του σταθμού και ενημερώθηκε για την πρόοδο των έργων.

Ο Σωτήρης Αβραμόπουλος, μεταξύ άλλων, τόνισε την ανάγκη ολοκλήρωσης του μετρό και των επεκτάσεών του, αλλά και άλλων έργων και υποδομών σε τομείς όπου υπάρχει τεράστια έλλειψη στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, όπως έργα πολιτικής προστασίας, σχολικής και φοιτητικής στέγης, ελεύθερων χώρων και πρασίνου, αναβάθμισης του οδικού δικτύου κ.ά. Εργα - για τα οποία μέχρι τώρα η «Λαϊκή Συσπείρωση» ασκεί διαχρονικά πίεση στην Περιφέρεια - ώστε να καλυφθούν οι σύγχρονες ανάγκες των λαϊκών στρωμάτων αλλά και για να δοθούν ανάσες ανακούφισης από την τεράστια ανεργία που αντιμετωπίζει ο κλάδος των κατασκευών.

Κάλεσε τους εργαζόμενους «και στις 4 κάλπες του Μάη, με ενιαίο κριτήριο, να στηρίξουν τα ψηφοδέλτια του ΚΚΕ και της "Λαϊκής Συσπείρωσης", εκλέγοντας αγωνιστές που θα έχουν το βλέμμα τους πάντα στραμμένο στις ανάγκες των εργαζομένων και θα στέκονται ως αξιόπιστοι σύμμαχοί τους, ώστε όταν για παράδειγμα ξεκινά η συζήτηση στην Περιφέρεια για νέα έργα, η κουβέντα να ξεκινά από τα δικαιώματα και τους όρους δουλειάς των εργαζομένων και όχι από τα επιχειρηματικά συμφέροντα».

Σχολιάζοντας το γεγονός πως και οι ίδιοι οι εργαζόμενοι αντιλαμβάνονται τη «μαύρη τρύπα» που υπάρχει στα ψηφοδέλτια των αστικών κομμάτων σχετικά με τη σύνθεσή τους από εργαζόμενους, αντιπαρέθεσε τα ψηφοδέλτια του ΚΚΕ και της «Λαϊκής Συσπείρωσης» που απαρτίζονται και από εργαζόμενους του κλάδου των κατασκευών.

Στη συνέχεια ο υποψήφιος περιφερειάρχης ενημερώθηκε από τον Γιώργο Κωνσταντινίδη, διευθυντή Εργων Μετρό Θεσσαλονίκης, για την πρόοδο των εργασιών στη βασική γραμμή και τις επεκτάσεις της, για τεχνικά ζητήματα αλλά και ζητήματα ανάδειξης του πλούτου που έφεραν στο φως οι αρχαιολογικές εργασίες και το χρονοδιάγραμμα για τη λειτουργία του έργου, οι οποίες υπολογίζεται πως θα ολοκληρωθούν στα τέλη του 2020.


Κορυφή σελίδας
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ