Πέμπτη 23 Οχτώβρη 2014
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 2
ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ
... και η διέξοδος

Υπάρχει διέξοδος σε όφελος των εργαζομένων στη ναυπηγική βιομηχανία; Υπάρχει. Αλλά προϋποθέτει τα πλοία και τα ναυπηγεία από ατομική - καπιταλιστική ιδιοκτησία να γίνουν κοινωνική ιδιοκτησία. Που απαιτεί εργατική - λαϊκή εξουσία και οικονομία. Τότε, με τον κεντρικό σχεδιασμό και τον εργατικό έλεγχο, πλοία και ναυπηγεία θα μπουν την υπηρεσία κάλυψης των συνεχώς αυξανόμενων λαϊκών αναγκών και όχι των κερδών και θα αναπτύσσονται σε όφελός τους, με τη δημιουργία ενιαίου κρατικού φορέα ναυπηγοεπισκευαστικής βιομηχανίας. Η Ελλάδα έχει παραγωγικές δυνατότητες, επιστημονικοτεχνικές γνώσεις και ανάλογο εργατικό και επιστημονικό δυναμικό και στον τομέα μετάλλου και στη ναυτοσύνη, για να μπορεί να έχει και να αναπτύσσει ναυπηγεία, κατασκευάζοντας πλοία για τις θαλάσσιες μεταφορές προϊόντων, την ακτοπλοΐα, τις αμυντικές ανάγκες της χώρας.


Κορυφή σελίδας
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ