Τρίτη 14 Ιούλη 2009
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 4
ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ
Το marketing και το management στην πολιτική

Ανάμεσα στα άλλα βιογραφικά στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα ο ΣΥΝ για το νέο του γραμματέα της ΚΠΕ, συμπεριέλαβε και την πληροφορία ότι, εκτός από τις σπουδές στα Νομικά στο Πανεπιστήμιο της Αθήνας, ο νεοεκλεγείς έχει παρακολουθήσει και σεμινάρια marketing και management, ενώ εργάστηκε στον ιδιωτικό τομέα και ως στέλεχος στο χώρο της διαφήμισης και των γραφικών τεχνών. Αναρωτιόμαστε αν οι γνώσεις «management» είναι προαπαιτούμενο προσόν για τη θέση ενός κεντρικού στελέχους πολιτικού κόμματος, για να προβάλλεται ως κριτήριο για τη θέση του γραμματέα στον ΣΥΝ. Φαίνεται όταν η πολιτική ταυτίζεται με την επικοινωνία, αυτό είναι προσόν. Αλλωστε η αστική πολιτική τη χρειάζεται. Ετσι φαίνεται σκέφτηκαν και με δεδομένη την κατάσταση που επικρατεί μέσα στο κόμμα και γενικότερα στον ΣΥΡΙΖΑ. Η διαχείριση μιας «ενότητας» στη βάση της εκλογικής επιβίωσης, όπως ο ίδιος ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ είχε πρόσφατα χαρακτηρίσει το εγχείρημα του ΣΥΡΙΖΑ, είναι φανερό ότι απαιτεί λεπτούς χειρισμούς που άπτονται κατά πολύ της σφαίρας του «management». Οσο για το marketing, δεν έχουμε καμιά απολύτως αμφιβολία ότι, μιλώντας για τον ΣΥΝ και τον τρόπο που κινείται στο πολιτικό σκηνικό, αποτελεί ένα ιδιαίτερα χρήσιμο προσόν για κάθε ηγετικό του στέλεχος άρα και για το γραμματέα του και το κόμμα του. Το έχει αποδείξει άλλωστε πολλές φορές...


Κορυφή σελίδας
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ