Κυριακή 4 Μάρτη 2007
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 4
ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ
Σκόπιμες ασάφειες

Με «hi tec» εξαγγελίες, αοριστολογίες και ασάφειες είναι γεμάτο το - μόλις δύο σελίδων - πρόγραμμα του ΠΑΣΟΚ για τις μεταφορές, τις συγκοινωνίες και την οδική ασφάλεια. Από πού ν' αρχίσει κανείς; Από τα «έξυπνα» συστήματα περιορισμού της κυκλοφορίας των ΙΧ στις ώρες αιχμής; Από την αναβάθμιση του συστήματος παροχής πληροφοριών σε πραγματικό χρόνο για το βέλτιστο δρομολόγιο; Από τη σύσταση Συντονιστικής Αρχής, η οποία θα καθιερώσει πρότυπα και θα ελέγχει την υλοποίησή τους και στους τρεις συντελεστές οδικής ασφάλειας (δρόμος, αυτοκίνητο, οδηγός);

Και, βέβαια, ουδείς μπορεί να έχει αντίρρηση στους «hi tec» οραματισμούς του ΠΑΣΟΚ για τους νευραλγικούς αυτούς τομείς. Το ζήτημα, όμως, είναι τι είδους συγκοινωνίες και μεταφορές οραματίζονται στο ΠΑΣΟΚ. Δημόσιες ή ιδιωτικές; Στην ερώτηση αυτή το πρόγραμμα του ΠΑΣΟΚ ...απαντά: «Το κράτος διατηρεί υπό την ιδιοκτησία του τις υποδομές μεταφορών ανεξάρτητα από τη μορφή χρηματοδότησης της κατασκευής και της διαχείρισής τους και αναπτύσσει τον ανταγωνισμό ανάμεσα στους παρόχους των υπηρεσιών». Με απλά λόγια: Στον ΟΣΕ, για παράδειγμα, το ΠΑΣΟΚ οραματίζεται (ό,τι και η ΝΔ) να επιβαρύνεται με τεράστια κονδύλια το δημόσιο, δηλαδή ο Ελληνας φορολογούμενος, για τη δαπανηρότατη συντήρηση του σιδηροδρομικού δικτύου, ώστε να μπορούν οι ιδιώτες να θησαυρίζουν εκτελώντας μεταφορικό - εμπορικό έργο.


Κορυφή σελίδας
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ