Φτάνει, κύριοι. Σταματήστε να κόβετε και να ράβετε την αλήθεια στα μέτρα που κάθε φορά σας βολεύουν. Για το χτεσινό κύριο άρθρο της "Καθημερινής" μιλάμε, που... ανακάλυψε για ποιους λόγους "η ΟΛΜΕ οχυρώθηκε πίσω από την ισοπεδωτική απαίτησή της να καταργηθούν οι εξετάσεις στη Β Λυκείου", όπως σημειώνει. Ισχυρίζεται, λοιπόν, ότι αυτό έγινε επειδή η ΟΛΜΕ ήθελε "να ευθυγραμμιστεί με το αντίστοιχο αίτημα των καταληψιών, αλλά και για ιδιοτελείς λόγους: για να μην υπάρχει το αναμφισβήτητο κριτήριο αξιολογήσεως του έργου των εκπαιδευτικών. Οι βαθμοί στις πανελλαδικού χαρακτήρα εξετάσεις της Β Λυκείου θα μπορούν να συγκριθούν όχι μόνο με τους αντίστοιχους βαθμούς των οικείων καθηγητών, αλλά και με τον εθνικό μέσο όρο. Αυτό σημαίνει ότι κάθε εκπαιδευτικός δε θα είναι, πλέον, ανεξέλεγκτος".
Ωστε, μπορεί να είναι "αναμφισβήτητο κριτήριο αξιολογήσεως" του εκπαιδευτικού έργου ο βαθμός των πανελλαδικών εξετάσεων της Β Λυκείου... Ωστε, για τη δυνατότητα μόρφωσης του κάθε μαθητή - άρα και της απόδοσής του - αποκλειστικός παράγοντας είναι ο ρόλος και το έργο του καθηγητή... Και η ύπαρξη ή όχι της απαραίτητης υλικοτεχνικής υποδομής; Η ύπαρξη ή όχι της διπλοβάρδιας; Η οικονομική κατάσταση της οικογένειας και αν μπορεί να διαθέσει για τη μόρφωση του παιδιού της όσα διαθέτει μια εύπορη οικογένεια; Αυτά - όπως και αρκετά άλλα - δεν παίζουν κανένα ρόλο;
Γιατί, όμως, δε λέτε το παραμικρό, για όσα πολλά και στοιχειοθετημένα καταμαρτυρούνται για το εξεταστικό σύστημα της λεγόμενης μεταρρύθμισης;