Πέμπτη 7 Μάη 1998
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 18
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ
Αλλότρια συμφέροντα υπηρετεί η κυβέρνηση

Μόνο "αλλότρια συμφέροντα" υπηρετεί η κυβέρνηση με τους χειρισμούς της για την "Ολυμπιακή Αεροπορία". Στην κατεύθυνση αυτή εντάσσεται και η "μαύρη προπαγάνδα" σε βάρος του εθνικού αερομεταφορέα, που έχουν εξαπολύσει μήνες τώρα, με δηλώσεις τους εντός και εκτός Ελλάδας, οι υπουργοί Εθνικής Οικονομίας Γ. Παπαντωνίου,Εξωτερικών Θ. Πάγκαλος και Μεταφορών Τ. Μαντέλης.

Τα παραπάνω κατήγγειλαν σε χτεσινή συνέντευξη Τύπου οι εκπρόσωποι της Ενωσης Τεχνικών Εναέριων Μεταφορών - Πτυχιούχων (ΕΤΕΜ - Π), με την επισήμανση ότι κυβέρνηση και διοίκηση μεθοδευμένα "σαμποτάρουν" τη λειτουργία της ΟΑ, έχοντας προαποφασίσει την εκχώρηση παραγωγικών δραστηριοτήτων της εταιρίας σε ιδιώτες. Υπογράμμισαν ότι στόχος της "μαύρης προπαγάνδας" είναι η απαξίωση του εθνικού αερομεταφορέα και η πώλησή του στο "στρατηγικό επενδυτή" σε εξευτελιστικό τίμημα. Οσον αφορά το νέο νόμο "περί εξυγίανσης", τον χαρακτήρισαν "ψευδεπίγραφο και εισπρακτικό", τονίζοντας ότι με προσφυγές στο Συμβούλιο της Επικρατείας, στο Διεθνές Γραφείο Εργασίας και στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο θα επιδιώξουν την ακύρωση των "αντισυνταγματικών διατάξεων", που αφορούν τις αλλαγές στις εργασιακές σχέσεις και τη μείωση των αποδοχών.

Παράλληλα, ανακοίνωσαν ότι θα καταθέσουν μηνυτήρια αναφορά κατά του υπουργού Μεταφορών - Επικοινωνιών Τ. Μαντέλη και κατά παντός υπευθύνου, που με δηλώσεις, πράξεις ή παραλείψεις έβλαψαν την εμπορική αξιοπιστία του εθνικού αερομεταφορέα το τελευταίο διάστημα, προκαλώντας οικονομική ζημιά εκατοντάδων εκατομμυρίων δραχμών κάθε μέρα, λόγω των ματαιώσεων και των συγχωνεύσεων στις πτήσεις. Κατήγγειλαν ότι για τη σημερινή κατάσταση της ΟΑ, την αποκλειστική ευθύνη φέρουν όλες οι κυβερνήσεις και οι διορισμένες διοικήσεις και όχι οι εργαζόμενοι, οι οποίοι αν και είναι το "πιο πολύτιμο... περιουσιακό στοιχείο της εταιρίας", είναι οι μόνοι που χτυπήθηκαν και πάλι με το νέο νόμο. Στο σημείο αυτό ανέφεραν χαρακτηριστικά ότι τα έξι δισεκατομμύρια που κόβει η κυβέρνηση από το επίδομα τροφής των εργαζομένων, τα δίνει απλόχερα σε "συμβούλους", που δε χρειάζεται η εταιρία!

Οπως αναφέρθηκε στη συνέντευξη, σήμερα η ΟΑ δαπανά περισσότερα από 42 εκατομμύρια δολάρια το χρόνο για τις γενικές επισκευές κινητήρων σε ξένα επισκευαστικά κέντρα, ενώ οι εργασίες αυτές θα μπορούσαν να γίνονται στην Ελλάδα από τους τεχνικούς της ΟΑ με μισό κόστος. Αυτό δε γίνεται, επειδή δεν υπάρχει το αναγκαίο τεχνικό προσωπικό (την τελευταία 10ετία μειώθηκε κατά 30%), ούτε έχουν γίνει οι αναγκαίες επενδύσεις υποδομής στην Τεχνική Διεύθυνση. Για τις ελλείψεις τεχνικών ειπώθηκε ότι μόνο το τελευταίο τρίμηνο, με την εξαγγελία των κυβερνητικών μέτρων, αποχώρησε μεγάλος αριθμός έμπειρων τεχνικών, με επακόλουθο να λειτουργούν σήμερα περιφερειακά αεροδρόμια με μόνο έναν τεχνικό (Κέρκυρα). Λόγω της έλλειψης προσωπικού, υπογράμμισαν οι εκπρόσωποι της ΕΤΕΜ - Π, η ΟΑ δεν αναλαμβάνει τεχνικές εργασίες αεροπλάνων ελληνικών και ξένων αεροπορικών εταιριών (εφτά εταιρίες υπέβαλαν αιτήσεις το 1997), που θα της επέφεραν ετήσια έσοδα άνω των 7,5 δισ. δραχμών!

Καταλήγοντας, υπογράμμισαν ότι η ΟΑ έχει μέλλον και αυτό θα το εξασφαλίζουν οι εργαζόμενοι, ενώ κάλεσαν την κυβέρνηση να αποδείξει με τη λήψη συγκεκριμένων μέτρων, προοπτικής και ανάπτυξης, ότι "δεν υπηρετεί αλλότρια συμφέροντα".


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ