Πέμπτη 10 Νοέμβρη 2005
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 30
ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΑΙΝΙΩΝ
Η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει!

Τρεις ελληνικές ταινίες μέσα στην ίδια βδομάδα! Αυτό σε καμία περίπτωση δε δείχνει την όποια υγεία και την όποια δυναμική της ελληνικής κινηματογραφίας. Αντίθετα, δείχνει το απρογραμμάτιστο της υπόθεσης. Ο μέσος θεατής, αυτός στον οποίον απευθύνεται, κυρίως, η ελληνική ταινία, δε θα μπορέσει - εκ των πραγμάτων - να τις παρακολουθήσει και τις τρεις. Κάποια θα αφήσει, αναγκαστικά, έξω από τα πλάνα του! Και αυτό, δεν είναι ό,τι καλύτερο, για τον χειμαζόμενο - και αποκομμένο από τη διανομή - ελληνικό κινηματογράφο!

Η «Rakushka», της Φωτεινής Σισκοπούλου, μεταφέρει, με αξιοπρόσεχτο αισθητικά και κινηματογραφικά τρόπο, τον κόσμο του Ντοστογιέφσκι στη σημερινή Ελλάδα των μεταναστών. Η ταινία «Πριν Τη Νύχτα», του Κίμωνα Κουλμάση, κάνει μια προσπάθεια, με φορμαλιστικό τρόπο, είναι αλήθεια, να «εξηγήσει» τον κόσμο της εξουσίας. Τέλος, «Η Χορωδία Του Χαρίτωνα», του Γρηγόρη Καραντινάκη, εικονογραφεί, χωρίς μεγάλη φαντασία και με καθαρά εμπορικούς προσανατολισμούς, κάποιες (εξωτερικές) στιγμές της περιόδου της δικτατορίας.

Η «Manderlay», του Λαρς φον Τρίερ (η συνέχεια της «Dogville»), είναι η ταινία της βδομάδας! Ενδιαφέρουσα και η ταινία «Proof», του Τζον Μάντεν. Τέλος, η ταινία «Ο Εξορκιστής της Εμελι Ρόουζ» είναι του επιπέδου των εκπομπών του κ. Χαρδαβέλα!


Κορυφή σελίδας
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ