Οι μισθώσεις των κατοικιών και τα ηλεκτρικά είδη βρέθηκαν όλο το 2004 στην πρώτη θέση, στο σύνολο των τηλεφωνημάτων που δέχτηκε η γραμμή 1520 του υπουργείου Ανάπτυξης, για ερωτήματα και καταγγελίες. Σύμφωνα με τα απολογιστικά στοιχεία της χρονιάς που πέρασε στη συγκεκριμένη γραμμή πραγματοποιήθηκαν 7.000 κλήσεις. Από αυτές οι περισσότερες, και συγκεκριμένα οι 4.346 αφορούσαν καταγγελίες για υπηρεσίες και οι υπόλοιπες 2.654 προϊόντα.
Ειδικότερα, όσον αφορά στα προϊόντα, το μεγαλύτερο ποσοστό των τηλεφωνημάτων, το 31,1%, αφορούσε σε ηλεκτρικά είδη. Το 19,7% τα καύσιμα, το 13,4% τα τρόφιμα. Το 35,3% των κλήσεων που πραγματοποίησαν οι καταναλωτές για υπηρεσίες αφορούσε «ερωτήματα για μισθώσεις κατοικιών». Το γεγονός αυτό, αποτελεί σαφές δείγμα γραφής για τα προβλήματα που έχει δημιουργήσει στους ενοικιαστές η «απελευθέρωση» των ενοικίων και το όργιο ασυδοσίας και κερδοσκοπίας που επέφερε από τη μεριά των ιδιοκτητών. Ακολουθούν με ποσοστό 12,7% τα τηλεφωνήματα για γυμναστήρια και κέντρα διατροφής και ο δημόσιος τομέας με 7,4%.
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι παρά την προσπάθεια της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Ανάπτυξης να πείσει τους καταναλωτές ότι μέσα από την τηλεφωνική γραμμή 1520 είναι δυνατό να βρουν λύση στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν στις καθημερινές τους συναλλαγές, μόνο κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Είναι φανερό ότι στο βαθμό που τα προβλήματα των καταναλωτών είναι αποτέλεσμα της ασκούμενης πολιτικής - επιλογής τόσο της σημερινής όσο και των προηγούμενων κυβερνήσεων να ενισχύουν με κάθε τρόπο την «ελεύθερη αγορά» και άρα την ασυδοσία των κάθε λογής κερδοσκόπων - λύσεις δεν μπορούν να δοθούν μέσα από κανενός είδους «τηλεφωνική γραμμή». Η διαπίστωση αυτή είναι η μόνη «άκρη» που μπορούν να βρουν απευθυνόμενοι στο 1520.