Τρίτη 28 Γενάρη 2003
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 4
ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ
«Φιλική»... κλεψιά

Μονά - ζυγά, δικά τους τα θέλουν οι ασφαλιστικές εταιρίες. Στα λόγια, καλούν τους πελάτες τους να υπογράφουν τη γνωστή «φιλική δήλωση ατυχήματος», λύνοντας έτσι χωρίς νεύρα και ταλαιπωρίες τα διάφορα προβλήματα που προκύπτουν από μια σύγκρουση με άλλο όχημα. Οπως, όμως, αποδεικνύεται στην πράξη, το νέο σύστημα αποζημίωσης των γιωταχήδων από τις ασφαλιστικές τους εταιρίες, δεν τους απάλλαξε ούτε από νεύρα ούτε από ταλαιπωρίες, τουλάχιστον σε ό,τι αφορά στην ασφαλιστική εταιρία «ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ». Η εν λόγω ασφαλιστική εταιρία, ενώ ενημέρωσε τον πελάτη της, ότι θα του καταβάλει την αποζημίωση στις 28 Γενάρη (σήμερα) μια μέρα πριν (χτες) τον ενημέρωσε τηλεφωνικά πως η αποζημίωση θα του καταβληθεί στις 20 Φλεβάρη, επειδή «προέκυψε ένα τεχνικό πρόβλημα». Στην ερώτηση τι είδους τεχνικό πρόβλημα προέκυψε, ο υπάλληλος, αρκέστηκε να επαναλάβει «ένα τεχνικό πρόβλημα»!

Φαίνεται ότι οι ασφαλιστικές εταιρίες (που στις περισσότερες των περιπτώσεων είναι θυγατρικές των ελληνικών ή ξένων κρατικών ή ιδιωτικών τραπεζών) προσπαθούν ν' αποδείξουν στ' αφεντικά τους, ότι ξέρουν να «κλέβουν» εξίσου καλά ή και καλύτερα τους πελάτες τους. Εστω και ...φιλικά.


Κορυφή σελίδας
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ